Съединител

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 144
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 119
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Съединител

Мнениеот holyman » 01 юли 2017, 23:20

Ние :) Снимките са по-горе. CNC струговане, фрезоване, динамичен баланс. Програмите вече са проиграни. Алуминий с хром молибденова вложка за контактна повърхност. Така маховика е вечен, защото вложката е сменяема. Тегло - по желание. Ползва се оригиналната гривна за стартера, за да няма драми с профила на зъбите. И за да няма downtime, се ползват оборотни гривни... Даже може да се анодира алуминиевата част, та да е цветен маховика :) Не че някой ще го види...

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Съединител

Мнениеот Rendosa » 02 юли 2017, 11:24

Якоо евалата.А колко пари?Сега ми кажи,че и адапторна плоча за скоростната кутия да пасне на 2JZ може се направи и направо да почваме проекта :)

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 144
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 119
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Съединител

Мнениеот holyman » 02 юли 2017, 11:53

Цените са по-ниски от всички опции на пазара, ама на лични, да не ме бият колегите, че публичните цени ще бъдат по-високи.

Иначе за 2J към J160 кутията адаптера не е проблем - и кутии и двигатели има наоколо за проби, но Дейв Барет в Ирландия почти е готов с неговия кит, а той дава добри цени за този тип части. Така че не е ясно колко има смисъл да се вкарват усилия да се разработи тук. Но при достатъчно желание, не е драма и това...

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1041
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 349
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Съединител

Мнениеот Akima » 02 юли 2017, 13:40

Интересно ми е как от съединител стигнахме до маховик...
Интересно е също дали някой от вас е проектирал маховик...

Напомням, че към днешна дата в РБ има 20-на IS200 на части, в които има по 1 маховик. :wink:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
mstak
Мнения: 86
Регистриран: 13 януари 2013
Репутация: 4
Автомобил: IS 200

Съединител

Мнениеот mstak » 02 юли 2017, 18:10

Ами аз съм сменял съединител + втора ръка маховик който беше в добро състояние и така 2 месеца след което се започна претрисането ... Просто сменяш ли маховика задължително нов , вече дали ще е двумасов или солиден е въпрос на личен избор !

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 144
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 119
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Съединител

Мнениеот holyman » 02 юли 2017, 18:46

Ами аз съм сменял съединител + втора ръка маховик който беше в добро състояние и така 2 месеца след което се започна претрисането ... Просто сменяш ли маховика задължително нов , вече дали ще е двумасов или солиден е въпрос на личен избор !


Аз съм минал през 3. Уж все добри. Двумасовия е мислен за комфорт, не от технологична необходимост. Разбира се, че с него усещането при шофиране е по-гладко, особено за спокойни шофьори. Но при желание за нещо повече, 4 неща пречат на IS200 да реагира бързо и да доставя удоволствие от шофирането - ниската мощност, електронния дросел, двумасовия маховик и мекото окачване. Засега най-трудна е борбата с електронния дросел, но и на него ще му дойде времето. А и ако само той остане като кусур, ролята му става относително малка.

Не че колата е лоша стандартно, напротив, като умерена, комфорнта лимузина е чудна. Но шасито може толкова повече... Отплеснах се...

Колкото до проектиране на маховици - какво проектиране? Драскаме на салфетката и при бай стругар да го врътне от стар зиладжийски :lol:
Изображение

Потребителски аватар
The Machine
Мнения: 242
Регистриран: 05 януари 2014
Репутация: 6
Автомобил: IS 200

Съединител

Мнениеот The Machine » 02 юли 2017, 20:42

Rendosa написа:Якоо евалата.А колко пари?Сега ми кажи,че и адапторна плоча за скоростната кутия да пасне на 2JZ може се направи и направо да почваме проекта :)


Че тя нашата кутия ще издържи ли на напъна на 2JZ-GTE?
Малко ме съмнява,че ще изпуши нещо... :mrgreen:

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 144
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 119
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Съединител

Мнениеот holyman » 02 юли 2017, 21:20

Кутията учудващо държи. Въпросния Саймън търкаляше кован 1gfe на почти 2 бара с тая кутия без драми. Даже 2 пъти къса кардан, но кутията държи. Сега кара турбиниран 1uzfe и пак няма проблеми. Не знам кой е измислил, че тея кутии са слаби, ама не е вярно :) Не са V160, но са достатъчно здрави, дори за ежедневно каране в рамките на 400-450 кс. и 400-500nm. Пък и са евтини. Драмата е, че няма много опции за усилен съединител, та малкото които има, са скъпички...

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Съединител

Мнениеот Rendosa » 03 юли 2017, 18:17

Именно.Англетата ми споделиха,че са правили опити и след 500Нм се чупи кутията,спокойно до 450-480Нм може да се кара всекидневно и до 450к.с..Пък и аз не съм писал 2jz-gte, а само 2jz.Като ще го подкрепя с една малка турбинка да дигна до към 300-320 коня и до към 350Нм.Мисля,че ще излезе доста по-евтино от колкото ако си купя директно 2jz-gte.Както и да е отклоняваме се от темата,пък и моят проект е в бъдещето все още.

Потребителски аватар
The Machine
Мнения: 242
Регистриран: 05 януари 2014
Репутация: 6
Автомобил: IS 200

Съединител

Мнениеот The Machine » 04 юли 2017, 05:21

2jz звучи двусмислено.Аз знам за 2JZ-GE и 2JZ-GTE.

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 144
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 119
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Съединител

Мнениеот holyman » 04 юли 2017, 10:08

The Machine написа:Source of the post 2jz звучи двусмислено.Аз знам за 2JZ-GE и 2JZ-GTE.


Дали е GE или GTE, блока отзад е същия. Но GE-то над 300-310 кс. има същия проблем като 1GFE - биелите. Според мен не си струва човек да се занимава с него, но така или иначе това не е по темата, ама въобще :)

alexzahariev
Мнения: 21
Регистриран: 30 март 2013
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Съединител

Мнениеот alexzahariev » 26 сеп 2017, 22:06

Здравейте колеги! Последно Съединител Aisin (Made in Japan) от Лио - 272 лв, с доставката до София стана 283 лв.

Потребителски аватар
vanistia
Мнения: 631
Регистриран: 12 август 2009
Репутация: 3

Съединител

Мнениеот vanistia » 06 авг 2018, 22:50

Смених съединителя с Айсин от Лио и претрисане за сега няма също така спре и щурчето което не спираше да пиука и ми надуваше главата години наред (аксиалния лагер).


Върни се в “Lexus IS200 / IS300 / SPORTCROSS - Gen 1”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост