Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

posetitelqt
Мнения: 42
Регистриран: 29 януари 2011
Репутация: 1
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот posetitelqt » 11 юли 2017, 19:37

Ехх, привет отново колеги. Тъкмо оправих един проблем (смяна на изпарител на газта, иначе палеше трудно и оборотите на студено падаха) и излезна друг. А именно, както си стоя днес на кръстовището и съм си надул климатика, иначе не се издържа, и почват да мигат check engine и traction off светлините (check engine ту мига, ту пък седи постоянно включена) колата почва да потреперва и газта е някаква рехава (малко все едно бълбука), съответно няма раз, няма никой. Все едно работи на 3 цилиндъра. Предполагам obd ще каже engine misfire или подобно. Но това може ли да има общо, че я изкарах днес от газаджиите? И друг въпрос - как да "рестартирам" нещата (освен с чистене на грешките) така че да подпалят нещата пак? Ще имам дълъг път от утре в следващите две седмици и нама време за смени (свещи/бобини) та ми трябва бързо решение, би трябвало да има още живот в текущите консумативи.

Мерси и поздрави

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1041
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 349
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот Akima » 11 юли 2017, 21:10

Изберете си:
P0100
MAF Malfunction
P0101
MAF Circuit Range/Performance
P0110
IAT Circuit Malfunction
P0115
ECT Circuit Malfunction
P0116
ECT Circuit Range/Performance
P0120
TP Position Sensor/Switch ‘‘A’’ Circuit Malfunction
P0121
TP Position Sensor/Switch ‘‘A’’ Circuit Range/Performance
P0125
Insufficient Coolant Temperature For Closed Loop Fuel Control
P0130
HO2S Circuit Malfunction, Bank 1 Sensor 1
P0133
HO2S Circuit Slow Response, Bank 1 Sensor 1
P0135
HO2S Heater Circuit Malfunction, Bank 1 Sensor 1
P0136
HO2S Circuit Malfunction, Bank 1 Sensor 2
P0141
HO2S Heater Circuit Malfunction, Bank 1 Sensor 2
P0150
HO2S Circuit Malfunction, Bank 2 Sensor 1
P0153
HO2S Circuit Slow Response, Bank 2 Sensor 1
P0155
HO2S Heater Circuit Malfunction, Bank 2 Sensor 1
P0156
HO2S Sensor Circuit Malfunction, Bank 2 Sensor 2
P0161
HO2S Heater Circuit Malfunction, Bank 2 Sensor 2
P0170
Fuel Trim Malfunction
P0171
System Too Lean (Fuel Trim)
P0172
System Too Rich (Fuel Trim)
P0174
System Too Lean (A/F Lean Malfunction, Bank 2)
P0175
System Too Rich (A/F Rich Malfunction, Bank 2)
P0300
Random Misfire Detected
P0301
Misfire Detected, Cylinder 1
P0302
Misfire Detected, Cylinder 2
P0303
Misfire Detected, Cylinder 3
P0304
Misfire Detected, Cylinder 4
P0305
Misfire Detected, Cylinder 5
P0306
Misfire Detected, Cylinder 6
P0307
Misfire Detected, Cylinder 7
P0308
Misfire Detected, Cylinder 8
P0325
KS 1 Circuit Malfunction
P0330
KS 2 Circuit Malfunction
P0335
CKP Sensor ‘‘A’’ Circuit Malfunction
P0340
CMP Circuit Malfunction
P0385
CKP Sensor ‘‘B’’ Circuit Malfunction
P0401
EGR Insufficient Flow
P0402
EGR Excessive Flow
P0403
EGR Circuit Malfunction
P0420
Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 1
P0430
Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 2
P0440
EVAP Emission Control System Malfunction
P0441
EVAP Emission Control System Improper Purge Flow
P0446
EVAP Emission Control System Vent Control Malfunction
P0450
EVAP Emission Control System Pressure Switch Malfunction
P0451
EVAP Control System Pressure Sensor Range/Performance
P0500
VSS Malfunction
P0505
Idle Control System Malfunction
P0510
Closed TP Switch Malfunction
P0550
Power Steering Pressure Sensor Circuit Malfunction
P1100
BARO Sensor Circuit Malfunction
P1120
Accelerator Pedal Position Sensor Circuit Malfunction
P1121
Accelerator Pedal Position Sensor Range/Performance Problem
P1125
Throttle Control Motor Circuit Malfunction
P1126
Magnetic Clutch Circuit Malfunction
P1127
ECTS Actuator Power Source Circuit Malfunction
P1128
Throttle Control Motor Lock Malfunction
P1129
Electronic Throttle Control System
P1130
Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Range/Performance Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P1133
Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Response Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P1135
Air/Fuel Ratio Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P1150
Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Range/Performance Malfunction (Bank 2 Sensor 1)
P1153
Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Response Malfunction (Bank 2 Sensor 1)
P1155
Air/Fuel Ratio Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P1200
Fuel Pump Relay/ECU Circuit Malfunction
P1300
Igniter Circuit Malfunction (Bank 1 Or No. 1)
P1305
Igniter Circuit Malfunction, (Bank 2 Or No. 2)
P1310
Igniter Circuit Malfunction (No. 3)
P1315
Igniter Circuit Malfunction (No. 4)
P1320
Igniter Circuit Malfunction (No. 5)
P1325
Igniter Circuit Malfunction (No. 6)
P1330
Igniter Circuit Malfunction (No. 7)
P1335
CKP Sensor Circuit Malfunction During Engine Running
P1340
Igniter Circuit Malfunction (No. 8)
P1345
VVT Sensor Circuit Malfunction (Bank 1)
P1346
VVT Sensor Rang/Performance Problem (Bank 1)
P1349
VVT System Malfunction (Bank 1)
P1350
VVT Sensor Circuit Malfunction (Bank 2)
P1351
VVT Sensor Range/Performance Problem (Bank 2)
P1354
VVT System Malfunction (Bank 2)
P1400
Sub-TP Sensor Malfunction
P1401
Sub-TP Sensor Range/Performance
P1410
EGR Valve Position Sensor Circuit Malfunction
P1411
EGR Valve Position Sensor Circuit Range/Performance Malfunction
P1500
Starter Signal Circuit Malfunction
P1520
Stop Lamp Switch Malfunction
P1565
Cruise Control Main Switch Circuit Malfunction
P1566
Cruise Control Main Switch Circuit Malfunction
P1600
ECM BATT Malfunction
P1605
Knock Control CPU Malfunction
P1633
ECM Malfunction (ETCS Circuit)
P1645
Body ECU Malfunction
P1656
OCV Circuit Malfunction (Bank 1)
P1663
OCV Circuit Malfunction (Bank 2)
P1780
PNP Switch Malfunction
B2785
Ignition Switch On Malfunction (Immobilizer System)
B2786
Ignition Switch Off Malfunction (Immobilizer System)
B2785
Ignition Switch On Malfunction (Immobilizer System)
B2791
Key Unlock Warning Switch Malfunction (Immobilizer System)
B2795
Unmatch Key Code (Immobilizer System)
B2796
No Communication In Immobilizer System
B2797
Communication Malfunction No. 1 (Immobilizer System)
B2798
Communication Malfunction No. 2 (Immobilizer System)
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1238
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 79
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот mtrx » 11 юли 2017, 22:30

По скоро ходи пак на газаджия. Няма как да рестартираш колата щото за да се стигне до там значи нещо вече не работи.
Само ще осереш мотора с тая газ.

Иначе с четец си триеш грешките ,които най вероятно ще.получиш пак след 10мин
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

posetitelqt
Мнения: 42
Регистриран: 29 януари 2011
Репутация: 1
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот posetitelqt » 11 юли 2017, 22:47

Мдаа, сигурно пак ще трябва да ги посетя утре, надявам се да им светне лампата какво да направим. Иначе грешките са:

Misfire Detected, Cylinder 1
P0302
System Too Rich (A/F Rich Malfunction, Bank 2)
P0300

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1041
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 349
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот Akima » 11 юли 2017, 23:52

С какви свещи сте и кога са сменяни?
Проверете бобина на цилиндър №1 с осцилоскоп.
Проверете ГИ със сервизния му софтуер.
Евентуален демонтаж и почистване на инжектори.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
mstak
Мнения: 86
Регистриран: 13 януари 2013
Репутация: 4
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот mstak » 12 юли 2017, 00:15

При мен е същото положението само дето ми дава P0302, P0303, P0306 пробвах с други свещи, размених им местата , за 5 минути се оправи и пак почна да свети като коледна елха (премигват чека и TRC-то и тресе на празен ход).Когато свалих свещите забелязах че са се разхлабили и бяха леко омаслени. Изтървах колегата дето продаваше бобини и май и трите са сдали багажа.И аз съм на "гъз",преди време ми сгъна една бобина заради свещите които бях сложил BOSCH иридиеви супер пръц за LPG , в един от английските форуми се оплакваха много хора след смяна на свещи с такива на BOSCH да им заминават бобините , за тази кола само DENSO или NGK свещи.Странното е че върви колата, все едно на моменти отказват тези три бобини :( чистя грешките и след малко пак е дроб сърма работата. размених от 4-ти цилиндър бобината и я сложих на 6-ти и сега ми дава там P0306 за тая съм на 99% сигурен че е пътник ама за другите ми е странно защото ако работи на 3 цилиндъра ще тресе яко :?

posetitelqt
Мнения: 42
Регистриран: 29 януари 2011
Репутация: 1
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот posetitelqt » 12 юли 2017, 09:50

В сервиза видяха историята. Свещите са NGK отпреди 18к километра, та поне още 10-15-20 имат. Нямам време, затова ше стрелям със смяна на бобина. Предният път за 6ти цилиндър това свърши работа. А грешката с богатата смес би трябвало да е в следствие на липсата на горене в 1ви цилиндър.

Потребителски аватар
mstak
Мнения: 86
Регистриран: 13 януари 2013
Репутация: 4
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот mstak » 12 юли 2017, 12:09

Грешката с богатата смес е заради инжекторите на газовата явно си заминават и забиват и за да компенсира това компа блъска гориво

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 144
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 119
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот holyman » 12 юли 2017, 22:50

Това със system too rich ако продължава да го дава, значи:
1. Има спечен инжектор и плюе непрекъснато (ще дава богата смес само на една банка)
2. Диференциалното налягане на изпарителя е настроено твърде високо (ще дава богата смес и на 2те банки)
3. Бай газаджия е пипал по компа на газта без много да му разбира празната глава (изключително вероятен вариант).

Този двигател държи на газ, ако е сложена както трябва, но понеже компютъра му е толкова силно адаптивен в реално време, 99.9% от газаджиите нямат идея как да настроят нещата. Почва едно пипане, гласене, псуване, майката, лелята, чесане, вдигане на рамене и т.н. Аз залагам на този вариант.

Batkovato
Мнения: 5
Регистриран: 14 септември 2017
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот Batkovato » 20 сеп 2017, 13:50

Колеги, по тоя повод и аз да се пооплача малко , защото за две седмици хвърлих три бобини . Очевидно са и слабо място на колата .

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3303
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 128
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот Bukmop » 20 сеп 2017, 14:36

за 14 години, гарантирани 340 000 км, от които 200 000 на газ минати лично от мен не съм сменил и една бобина, въпреки това си нося резервна в багажника, която е помагала много пъти на колеги. Или колата ти е на доста повече километри или има нещо друго

nbupsiho
Мнения: 283
Регистриран: 06 март 2011
Репутация: 7
Автомобил: HS 250h

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот nbupsiho » 20 сеп 2017, 19:07

Бобините горят от скапана газ. Два пъти скапвах бобина и засякох газстанцият, виновна за проблема. Газ само на ромпетрол, ОМV, Petrol, Mareshky. При лоша газ температурата се повишава в ДВ, изолацията на бобините се напуква. Втората бобина ми беше чисто нова, току що сменена.

Batkovato
Мнения: 5
Регистриран: 14 септември 2017
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот Batkovato » 20 сеп 2017, 20:23

Колата е на 211 000 км. грубо :) , та не ми се вярва да е от километрите , а на газ я сложих между втората и третата бобина ( че ми писна с тоя скъп бензин) , та знае ли човек . Иначе да чукна на дърво , други проблеми не съм имал . :D

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1238
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 79
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот mtrx » 20 сеп 2017, 21:07

nbupsiho написа:Бобините горят от скапана газ. Два пъти скапвах бобина и засякох газстанцият, виновна за проблема. Газ само на ромпетрол, ОМV, Petrol, Mareshky. При лоша газ температурата се повишава в ДВ, изолацията на бобините се напуква. Втората бобина ми беше чисто нова, току що сменена.

По скоро- Скапана газ едва ли . Скапана смес, кофти температура , изгоряла бобина.

Като цяло горят от топлината . При Вики няма защо да горят защото е с течна фаза
При другите горят защото сместа е кофти и беднее, от там висока температура , от там - Бобини, свещи и всичко по пътя .
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1041
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 349
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Тресене, глъхнеша газ и липса на ряз

Мнениеот Akima » 21 сеп 2017, 02:44

Не знам как установявате повредена запалителна бобина без 6-канален автомобилен осцилоскоп.
За да не съм свидетел на още подобни мъки оставям това тук - дано да има кой да го разбере:
https://www.drive2.ru/l/1346223/
https://forums.drom.ru/toyota-mark-ii-c ... 83972.html

И жокер от мен - 90919-11009. :wink:

90919-11007.jpg
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.


Върни се в “Lexus IS200 / IS300 / SPORTCROSS - Gen 1”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост