Проект Лексус трак дей кар.

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 01 авг 2018, 20:11

Здравейте колеги най-накрая започвам замисления отдавна проект за моята ис200.Целта е да я превърна в трак дей кола.За сега съм я оборудвал с шпер и с koni racing амортесъори и спортни пружини.Днес пристигнаха и полиуретановите втулки,а наскоро пристигнаха и стаб щангите.Другата седмица влиза в бокса.И горе долу мисля с това да се изчерпам по окачването,ако някой знае и има идеи какво още да сменя по окачването да сподели.После започва по-сложното.Имам и един ГС300 от който мисля да извадя 2jz-то и да се турбинира и да се напасне на скоростната на ис200,за това обаче ще ми трябва помощ,така че споделяйте къде и кой да направи тази маневра.За сега ми идва на ум да се възползвам от NS CUSTOMS за пасването на скоростната,но ще видим.Има един колега със синъо ис200,който живее в софия и беше с ловешка регистрация по спомен,който беше суапнал с 1jz и му бяха напаснали скоростната,та ако някой го познава или той прочете поста да пише да сподели къде,кой и как му е направил суопа.Давайте идеи и препоръки мерси.
IMG_0049.JPG
IMG_0068.JPG

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3303
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 130
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Bukmop » 01 авг 2018, 20:17

Аз му имам телефона, но колегата редовно не е в България, по спомен беше казал, че майстора му, като много други е доста натоварен и бая е чакал. Тез дни ще му звънна да го чуя и да му честитя новата година и ако е навит да помогне ще ти пратя телефона му.

Успех в начинанието и умната по улиците!

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 01 авг 2018, 22:23

Мерси.Най-вероятно по улиците няма да се кара :) .

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 145
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 121
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот holyman » 02 авг 2018, 14:55

В момента започваме дизайн на адаптер и маховик за ползване на 1/2J блок с J160 кутия и евентуално MR2 Turbo съединител, че да смогне на въртящия момент. Надявам се скоро да имаме готов продукт на склад, така че няма да е проблем това. Иначе мотора трябва да можеш да го сложиш директно с лапите и тампоните на GS300. А J160 кутията има 2 положения на механизма за лоста, така че лесно ще я центрираш и нея.

Също ще се занимаем и с читав готов турбо кит за 2JZ, че на пазара няма нито един нормален, всичкото е китайски боклук.

Откъм окачване ми пиши, че Strongflex нямат тампони за лагерните втулки на задния шенкел, но ние имаме ;)

D.K
Мнения: 6
Регистриран: 26 декемрви 2017
Репутация: 4
Автомобил: IS 200

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот D.K » 03 авг 2018, 23:23

Колега извинявай ама да кажеш, че за 2j имало само китайски боклуци е малко смешно. ако гледаш в ebay и alibaba да амаа... TITAN motorsport а и дори в България има наточени 2jz-та и вносетили ако имаш пари. Все едно да кажеш и за RB-тата че няма нищо хубаво при положеение, че са двата най-известни японски двигателя. както и със стандартните части: има търсене- предлагат се и боклуци :|
Последна промяна от D.K на 04 авг 2018, 17:21, променено общо 1 път.

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 04 авг 2018, 12:38

За това съм сложил тази тема за да се споделят знания,мнения и линкове и т.н.Колега Д.К. , holyman има предвид кит с който от 2jz-ge атмосферен се прави турбиниран 2jz,а не да се подобрява 2jz-GTE двигателя.Ако знаеш някой читав такъв кит дай линк или няква връзка с хората които го правят(монтират) и съответно да не 10 000лв.Какво трябва да включва кита: гарнитура от 2jz-gte twin turbo,маслени пътища за турбината(съответно в единия край се пробива дупка на определеното за това място което на gte варианта си е пробито,а другия край с едно адаптерче се завива към масления вилтър или целия кръг се прави с такова адаптерче на масления филтър),после имаме турбина(не китайска),изпузкателен колектор,blow off клапан,интеркулер и пътища към него,вероятно и piggy ecu и още няколко неща които и аз не ги знам.Това би трябвало да е кита за така наречения Stage 1,без да сменяш вътрешности по двигателя и без да се очакват повече от 350-400 коня.Това е и мойта цел,като според мен кита и монтажа в БГ не трябва да струва повече от 5000-6000лв.

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 145
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 121
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот holyman » 04 авг 2018, 16:35

D.K написа:Source of the post Колега извинявай ама да кажеш, че за 2j имало само китайски боклуци е малко смешно. ако гледаш в ebay и alibaba да амаа... за TITAN motorsport да си чувал? а и дори в България има наточени 2jz-та и вносетили ако имаш пари. Все едно да кажеш и за RB-тата че няма нищо хубаво при положеение, че са двата най-известни японски двигателя. както и със стандартните части: има търсене- предлагат се и боклуци :|


Колега, да речем, че съм виждал това-онова. Нямам навик да говоря наизуст. 8)

Rendosa написа:Source of the post За това съм сложил тази тема за да се споделят знания,мнения и линкове и т.н.Колега Д.К. , holyman има предвид кит с който от 2jz-ge атмосферен се прави турбиниран 2jz,а не да се подобрява 2jz-GTE двигателя.Ако знаеш някой читав такъв кит дай линк или няква връзка с хората които го правят(монтират) и съответно да не 10 000лв.Какво трябва да включва кита: гарнитура от 2jz-gte twin turbo,маслени пътища за турбината(съответно в единия край се пробива дупка на определеното за това място което на gte варианта си е пробито,а другия край с едно адаптерче се завива към масления вилтър или целия кръг се прави с такова адаптерче на масления филтър),после имаме турбина(не китайска),изпузкателен колектор,blow off клапан,интеркулер и пътища към него,вероятно и piggy ecu и още няколко неща които и аз не ги знам.Това би трябвало да е кита за така наречения Stage 1,без да сменяш вътрешности по двигателя и без да се очакват повече от 350-400 коня.Това е и мойта цел,като според мен кита и монтажа в БГ не трябва да струва повече от 5000-6000лв.


100% съгласен. :D

D.K
Мнения: 6
Регистриран: 26 декемрви 2017
Репутация: 4
Автомобил: IS 200

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот D.K » 04 авг 2018, 17:02

Извинявайте мое недоразбиране.
https://www.cxracing.com/turbo-kit/turb ... S300-NO-IC
Ето кит за ис 300 ge , но не знам доколко са им читави заварките, защото при mx5 берат ядове с колекторите на cx

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 145
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 121
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот holyman » 04 авг 2018, 17:25

D.K написа:Source of the post https://www.cxracing.com/turbo-kit/turb ... S300-NO-IC
Ето кит за ис 300 ge , но не знам доколко са им читави заварките, защото при mx5 берат ядове с колекторите на cx


Прекрасна илюстрация за съвършен боклук - такъв сложен колектор с толкова тънка тръба направо се откъсва, остави заварките :) Самата колекторна част е китайска отливка, която ѝ пожелавам успех в температурния диапазон, в който трябва да работи там. Гейт, който чупи мотори, долнопробно китайско турбо... Точно такива неща имам предвид, че има много на пазара, но читаво нищо няма. Докарват вид понякога, но не и функционалност - китайците са експерти в това.

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 13 авг 2018, 23:23

Виктор успя ли да се свържеш с момчето с 1jz ?Момчета аз като сложа сега това по-твърдо от стандартното окачване,не трябва ли и да сложа някои подсилени части като подсилена биалетка примерно и подобни?

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3303
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 130
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Bukmop » 14 авг 2018, 12:08

Няколко пъти му звънях, но без резултат

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 17 авг 2018, 20:39

Виктор няма ли нещо фейсбук,имейл смс ?Нещо? :)

Потребителски аватар
mvalkov
Мнения: 100
Регистриран: 09 април 2015
Репутация: 4
Автомобил: IS 200
Местоположение: София / Стара Загора

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот mvalkov » 18 авг 2018, 18:06

Rendosa написа:Source of the post Виктор няма ли нещо фейсбук,имейл смс ?Нещо?


Аз си писах с въпросния преди няколко дни, ще го питам дали има време и възможност да помага и ако да - ще ти пратя фб му. :)

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 18 авг 2018, 23:56

Само да каже кой и къде му е правил суапа на двигателя тел.нещо контакт :)

Rendosa
Мнения: 279
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 5
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Проект Лексус трак дей кар.

Мнениеот Rendosa » 30 авг 2018, 00:07

Колеги какво става?Не можем ли да разберем нещо за колегата с 1jz? Поне каккъв съединител използва?


Върни се в “Lexus IS200 / IS300 / SPORTCROSS - Gen 1”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост