RX400H Не завърта стартер

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 14 яну 2018, 10:09

Здравейте,някой знае ли какво представлява стартера на хибрида или как завърта за да стартира?

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 14 яну 2018, 11:33

При HSD ролята на стартер и генератор се поема от MG1. Няма да чуеш характерният шум от конвенционален стартер както при останалите автомобили. И понеже скоростната кутия играе роля на стартер...палиш на 380V а не на 12V и се усеща едно придърпване когато си на място при опит да запали (заради спецификата на HSD)!

P.S. За повече подробности моля да разгледаш това!
Изображение
Изображение

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 16 яну 2018, 02:48

Благодаря,малко ми се разясни,но защо моята не завърта за да запали при положение че акумулатора е зареден а в хибрида записва грешка -ниско напрежение.

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 16 яну 2018, 03:19

lomb написа:...но защо моята не завърта за да запали при положение че акумулатора е зареден а в хибрида записва грешка -ниско напрежение.


Защото имаш две електрически инсталации с два акумулатора (12V и 380V). 12V ти служи за поддържане на паметта на една кошница компютри и да свърже "голямата" батерия в мрежата. Запалването на бензиновият двигател става с електо мотор-генератор, намиращ се в скоростната кутия, който от своя стана се управлява от хибридната система и не служи само за запалване на двигателя! Начина да запалиш двигателя на място за да покажеш, че работи е като завъртиш ключа в положение "ON", после като на другите "START", трябва да "BEEP"-не като компютър и да светне надписа " READY"(демек си готов да тръгваш). Чакаш 2 секунди, ако не запали натискаш педала на газта и трябва да запали! ако има някакъв проблем компютъра няма да свърже големите батерии и да светне надписа "READY" (демек нема да тръгне...освен ако не я буташ!) и няма как да запалиш двигателя...колкото и да ти се иска. От тук идва притеснението на повечето.....какво трябва да се направи ако.....се разредят големите батерии и как да си запалим колата и да си ги зареди (Защото обикновено тя си ги зарежда!)?
Сега:
1 Стига ли до момент "READY"?
2 От кога е така?
3 Преди имала ли е подобен проблем?
4 Колко време е стояла от последното каране?
5 Опита ли с друг "сигурен" акумулатор?
Ако е от 12V система, ще и примигва радиото и централният дисплей или няма въобще да изпише нищо! Клони към проблем с хибридната батерия.
Интересното на тези машинки е, че компютъра на хибридната батерия може, и си прави диагностика на батериите. Ако намери нещо....дори и за момент....няма да позволи на релетата да подвържат високоволтовата част.
Опита ли с разкачване на 12V акумулатор за 5-10мин.?
Иди да ти прочетат с четец номера на грешката! Дай номер на грешка!
Става сложно! Сервиз TOYOTA или някой които е наясно с хибридите. От къде си?



(Баси вместо да се опитвам да давам отговори и да търсим решение....задавам един куп въпроси!!!)
Изображение
Изображение

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 16 яну 2018, 21:49

Благодаря за подробното обяснение.За начало-от Плевен съм.Акумулатора за 12V е зареден и сигурен, дисплеят не премигва излиза надписа READY когато завъртиш ключа но не се случва нищо и излиза един надпис chek hybrid sistem.A акумулатора за 380V е рециклиран в тойота с гаранция .Колата не е работила поне от 3 месеца,аз така я взимам и сега се опитвам да открия проблема за да я запаля.Така като чета май е разредена голямата батерия,но как да я заредя ? без да запаля??

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 17 яну 2018, 06:30

Зарежда се, като отидеш където е "рециклиран" (да ти кажа под секрет....TOYOTA сменяват хибридните батерии като цяло, заедно с релета, ECU и др. абе всичко под задната седалка) акумулатора и гаранционно ги караш да бръмнат Бу-то.!!! Не че няма да стане у дома, Само ще прецакаме гаранцията на батерията! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Опита ли номера с 5 минутното откачване на 12V акумулатор (триене на грешки)? Четохте ли кодове за грешки? Какво казва ECU-то по въпроса? :idea:
Карайте ги тия коли ПОНЕ веднъж месечно!
Изображение
Изображение

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 17 яну 2018, 16:51

Aз така взимам джипа ..непалещ и не е работил поне 2-3 месеца.А за грешките ще пиша кой е кога утре защото сега не съм в града ,но е една в хибридната система и описанието беше-ниско напрежение,което ми говори че напрежението на високоволтовата батерия

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 17 яну 2018, 17:23

:shock: :wink:
Значи.....оправя се! И аз мога....и всеки който има регулируем захранващ източник 0- 12V и 0-100А (колко по голям.....толкова по бързо ще балансира клетките!), измервателен уред, калкулатор и мнооого търпение....и малко познания по електро и Ni-MH батерии. :mrgreen: :wink:

Лошото е ако някоя си е заминала....а и отвориш ли капака на модула....отиде гаранцията (ако има такава)!
Изображение
Изображение

plamissss
Мнения: 8
Регистриран: 06 януари 2018
Репутация: 2
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот plamissss » 18 яну 2018, 01:07

Стартер не се чува.Чува се звук!Завърташ ключа и тръгваш на батерии.Колата сама ще прецени кога да запали бензиновия двигател.Ако въпреки всичко, искаш да запалиш бензиновия мотор, след стартиране с контактния ключ вллючваш парното на "auto" и хоп! Двигателя работи.Зарежда и гасне!

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 18 яну 2018, 03:00

До plamissss:
А ако неще....както при колегата е станало? Придружено с фасадка и съобщение от дълбините на батерийният отсек!
Или както при мен беше станало същото нещо (само че друг проблема но със същата симтоматика), и трябваше едно приятелче с FORD Ka да ме разнася из града, докато разбера кво му е (още ме споменават Форд тегли Лексус)!
Ко праим?
(Това ще е интересно да се прочете!)

Да те поправя ако може. Ако пуснеш климатроника наистина ще запали двигателя веднага, но.....само ако има нужда да сгрее купето до зададената температура и ще го държи запален докато я достигне! (малко си се ровил из форума! порови се още малко!)
Изображение
Изображение

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 20 яну 2018, 23:34

Извинявам се няколко дни ме нямаше..сега погледнах кодовете на грешките които ми излизат.Излизат три грешки-С 1310, С 1259 и Р3000

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 21 яну 2018, 02:31

C1310/51 Код INF 156
Напрежението върху контакта IG2 в продължение на поне 1,5 s стане по-ниско от 10,5 V и комуникационната линия с ЕКУ на хибридната система не сработи нормално, до 0,07 s се получава сигнал от АBS.


C1259/58 Код INF 156
Напрежението върху контакта IG2 в продължение на поне 2s стане по-ниско от 10,5 V и комуникационната линия с ЕКУ на хибридната система не сработи нормално, до 0,07 s се получава сигнал сигнал от регенеративна спирачна система.

P3000 Код INF 388
Неизправност на управляващата верига за контрол на разряда.
P3000 Код INF 389
Напрежението на HV батерията е ниско.
P3000 Код INF 603
Сигнал за грешка на охладителната система на HV батерията.

Искам да кажа,че първите две са в следствие на някое от последните три!

389 се оправя с проверка, заряд и баланс на клетките
603 ...проверка на термодатчици и работоспособност на вентилаторите.
388....много неща...от детектори за напрежение на клетки, детектор на тока, HV ECU.
И в трите случая ще се отваря кутията на батериите. Обаче отделно части....оригинални няма нови....
или втора употреба части от катастрофирал такъв (без значение ляв или десен волан), или целият блок, пак втора ръка...може и нов!
Изображение
Изображение

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 18 фев 2018, 02:10

моят проблем май е
(389 се оправя с проверка, заряд и баланс на клетките)
но как да заредя клетките, на дисплея ми показва че са разредени само една чертищка свети

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 621
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 64
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй
Контакти:

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот ivalin4o » 18 фев 2018, 06:32

..свалящ задната седалка....сваляш предпазителя на HV-батерията.....абе иди при някой който знае кво прави...под капака имаш над 200V DC дори и сега като ти е разредена! Някъде из форума мернах сервиз за хибриди в Русе!....и за ще мога да ти ги заредя но....ще стане бавно!
малко материали от чуждият опит вярно за Приус са, но разликата с RX400h e само във волтажа (9,7V) и бройката (40 клетки мисля бяха)!
Изображение
Изображение

lomb
Мнения: 7
Регистриран: 14 януари 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

RX400H Не завърта стартер

Мнениеот lomb » 22 апр 2018, 16:39

След разглобяване и зареждане клетка по клетка ,най накрая заредих батерията сглобих и монтирах.Сега показва на дисплея че батерията е заредена на две трети .Опитвам да стартирам двигателя ,завърта за момент ,просто помръдва и излиза грешка P0A7A -инвертор ненадеждни работни характеристики.Това е според моята диагностика. И сега се чудя да търся управление на инвертора ли???


Върни се в “Lexus RX 350 / RX 400h / RX 450h”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост