IS200 SuperCharged !

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1206
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 70
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 23 авг 2017, 22:33

Варианта с байпаса от другата страна сме го играли. За да намалим шума се изискваше рециркулация. Най просто е да го сложиш най-близко до компресора защото 90см тръба е около 50-70лв ;)
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Гошо
Мнения: 5
Регистриран: 20 август 2017
Репутация: 0
Автомобил: Все още нямам ...

IS200 SuperCharged !

Мнениеот Гошо » 23 авг 2017, 23:32

А другите въпроси ще ми трябва ли fuel cutter и remaping ако сложа 150мм ролка и колко горе долу ще стане като коне игоре долу какви тръби ще ми трябват и и колко като брой ще ми трябват и колена също знам, че по напред сте го написали ама не успях да ги намеря отново поста

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 134
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 108
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 23 авг 2017, 23:45

Колена и тръби каквито си измислиш. Така го правим ние:

Изображение

Remap не трябва.
Fuel cut defender е задължителен.
Като коне може да дойдат 190 могат и 240. При двигател над 15 години можем само да гадаем.

Гошо
Мнения: 5
Регистриран: 20 август 2017
Репутация: 0
Автомобил: Все още нямам ...

IS200 SuperCharged !

Мнениеот Гошо » 24 авг 2017, 17:28

А от къде да взема fuel cutter defender или трябва сам да си го направя?

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1206
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 70
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 25 авг 2017, 08:20

Можеш да използваш тази схема за да си го направиш и калибрираш на 4.33В
В случай че не искаш можеш да си го закупиш от холимен , окомплектован, калибриран в кутия и упътване с гаранция
Схемата е тази
FCD.png
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1206
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 70
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 09 сеп 2017, 20:44

Момчета от днес вече съм със 160мм ролка
Да прескача ремъка, 0.45без проблем. На 2.5-3к оборота вдига 0.37 което е доста добре.

Колата дърпа като тролей!
Като оправя ремъка се надявам на 0.55бара .
Сгънах един магарцедес по пътя и един роувър :)
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1206
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 70
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 30 апр 2018, 11:17

Половин година по-късно нещата седят така.

В зависимост от състоянието на звездите Boost има или няма. Колкото по-топла е колата толкова по-не върви.
Най вероятната причина е падане на КПД-то на компресора в зависимост от температурата. В случая температурата на въздуха след интеркулера не е толкова от значение, колкото тая на входа му. По висока температура значи по-малко кислородни молекули за единица бройка обем.
Това обяснява защо зимата съм удрял почти без проблем 0.5-0.6 бара а сега на 28 градуса е 0.3 . Това предстои да се провери и най вероятно сметне. Тъй като се занимавам с един тон странични занимания, най вероятно ще се провери с термометър само :)

Хлъзгането на ремъка се дължи от :

1.Ремъка който е между ролката и компресора
2.Ремъка за хидравликата
3.Ремъка за алтернатора.

Желателно е и трите да не се хлъзгат, както част това решихме със спрей за ремъци . Такъв който е лепкав, а не силиконов.
Интересното е че явно заради температурата бобините горят по-лесно. Тук мога да кажа че сме толкова добри в диагностиката че намираме почти всеки един проблем със запалителната система без да ни отнема сериозно количество време.
Установихме че ако на първите 3 цилиндъра имаш изгоряла бобина, при сериозен misfire два грешка примерно във втори цилиндър, след това в някой Random oт трите и след това Multiple misfire. Реално се дължи само на едната бобина , така че гледайте първата грешка.

Преглеждайки темата за "поправка" и смяна на наконечниците на бобината се сещам колко безсмислена е тя . Виждали сме сцепени работещи бобини , както и чисто нови които fail-ват. Тоест ако някой е решил че се поправят въобще да не се заема.
В бобината има транзистор , който се поврежда, както и самата изолация между двете намотки. Тези неща са непоправими .

Съвет е всеки да си носи 1-2 резервни в колата, както и OBD за диагностика.
Вмомента карам с 4 резервни , и за последните 3 седмици съм сменил 3 . :shock:
Рекорда ми е две на веднъж. Колата и на 4 цилиндъра работи.

От гледна точка на O2 sensor-и нещата са на кантар. От 4 втора ръка които съм пробвал 3 не работят :D
Тук има вариант за универсална сонда Бош която работи перфектно с нашите автомобили. Ако имате проблем с едната, направо сменяйте всички .

Говоря за първите две, тази отзад е за украса на автомобила.

Очевидно при запушен инжектор също получавате Misfire, като диагностиката с вадене на свеща и гледане на нейните параметри не води до нищо . Интерсното е че и Fuel trim-овете не показват нищо.


Извадих някакъв мега късмет като при подмяна на ремъците на алтернатора видяхме че водната помпа лека тече. При смяна на елемента се оказа че ангренажният ремък който беше на 50к (заедно с помпата) се беше прокъсал.
Така че имайте ги в предвид ти неща защото явно ремъците не издържат по 100к както казват.

След зимата мога да кажа че всичко беше доста забавно по улиците , както и че гумите едва ли ще издържат втори сезон.
С LSD диференциала също се закъсва и единственото решение са бутане и вериги. Текстилните вериги работят до толкова колкото можете да ги сложите. Това го разбрах след като се бях зачукал в една преспа и установих че заради coilover-ите ми е значително по-трудно да си набутам ръцете под калниците. За щастие си взех поука и вече не попадам в такива ситуации.
При сериозен снеговалеж Supercharged колата се кара трудно . При подаване на газ започва да поднася както с ниска така и със средна скорост (90+) . Решението е Snow mode и TRC ON . Проблем е че ако решите да изпреварвате на кратко разстояние , гумите превъртат, включва се тракшъна и предницата забива нос. Доста пъти ми се е налагало да изпреварвам с поднасяне поради тая причина . Рязкото подаване на газ в кофти условия и 0.5 бара налягане директно ви изстрелва отстрани на пътя.

Относно компресора. Все още работи. След заключване на ролката и премахване магнитното заключване, подлагане на шайби и смазване звучи доста по-добре. Да не кажа че едва се въртеше преди тия операции.
Вероятно обаче ще си рециклирам стария като му добавя тефлоново покритие на въртящите елементи. Това смятам и да е последната итерация по системата с компресора.


По план следващите стъпки са :
Промяна на въздуховодите към компресора с такива които да намалят шума от самият компресор . Как и кога ще стане е изненада. Идеята е доста яка и съвсем различна от текущите методи (копие на кутията)
Смяна на стабилизиращата щанга отзад със значително по-дебела. Това накланяне много ме изнервя по завоите.


п.п Вчера официално скъсах за първи път ремъка на компресора. (първият път беше със старият сетъп и крив обтегач) . Хубавото е че при скъсване колата си върви без проблем. Проблема е че от 2.0 двигател имате чувството че карате 1.3 . В моят случай всички части от ремъка се бяха набили по другите ролки , така че падна чистене .

п.п2: Калибрацията на Fuel cut defender-а е на 4.42 волта , а не на 4.33
В моят случай беше на по-ниски стойности заради малоумна грешка от моя страна. Попадах във Fuel cut защото бях взел маса за електрониката от кофти място и реално се получаваше повишаване на напрежението в операционният усилвател , при условия които така и не можах а разбера кога. Решението беше сплайсване към добра маса . От тогаа не съм имал прекъсване с горната схема.
Да не кажа че сме калибрирали с 0.05 волта под ръба на работа и всичко работи прекрасно. Очевидно Voltage ref-а които ползваме е доста добър.
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"


Върни се в “Моят LEXUS”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост