Здравейте!
Имам два въпроса към собствениците на Lexus IS 250 (2005-2013), oколо нашумелите ГТП :
1. Автомобила преминава ли успешно преглед с всички налични катализатори след промените от м. Юли?
2. Имате ли наблюдения/мнения към тази марка катализатори?
https://store.emk-33.com/product/134056 ... v6-as.html
https://store.emk-33.com/product/134056 ... v6-as.html
https://store.emk-33.com/product/134056 ... v6-as.html
Имам ли друга алтернатива?
Благодаря за вниманието!
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Модератор: Lexus
-
- Мнения: 79
- Регистриран: 01 февруари 2018
- Репутация: 19
- Автомобил: IS 250
- Местоположение: София
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Здравей, аз минах средата на юли, нямах никакъв проблем. (Не са махани катализатори и т.н.)
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
При мен проблема е, че колата е с "оперирани" катализатори - така я купих за съжаление, но пък на доста скромна цена.
Като видях цените на оригиналните катализатори и се отказах, а тези на ЕМ-комплект ми казаха, че няма да ми свършат работа.
Не лоша алтернатива били JMJ - https://www.autodoc.bg/jmj/16149480?utm ... r_products
Имам оферта за втора употреба оригинални, но дали си заслужава ?
Като видях цените на оригиналните катализатори и се отказах, а тези на ЕМ-комплект ми казаха, че няма да ми свършат работа.
Не лоша алтернатива били JMJ - https://www.autodoc.bg/jmj/16149480?utm ... r_products
Имам оферта за втора употреба оригинални, но дали си заслужава ?
-
- Мнения: 383
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Втора ръка оригинални е масовото решение. Разчети се ако искаш - има причина да са толкова скъпи впредвид каква гаранция трябва да изкарат законово в някои щати (CARB states). Лично мое мнение - ако са с колекторът (което е май почти всичко модерно освен LS430 и подобни доста смислени за ремонт но вече неприлагащи се решения), по-добре или OEM, или доказан "тунинг" вариант - примерно PPE headers, които с катализатор ще станат по-скъпи от нови оригинални и е малко безсмислено да се слагат на 4GR, та лично мое мнение - читави втора ръка OEM.
Намери си и средната секция, катализаторите на колекторът са "precats" / "малките катализатори" / т.н. тея, които вдигат температурата по-бързо, за да запалят основните под купето - или поне такава е теорията но е факт, че коли с грешки P0420/p0430 при НАЛИЧНИ всички катализатори си минават ГТП - ако няма други проблеми от сорта на пробойни по генерацията и гълтане на въздух отнякъде.
Намери си и средната секция, катализаторите на колекторът са "precats" / "малките катализатори" / т.н. тея, които вдигат температурата по-бързо, за да запалят основните под купето - или поне такава е теорията но е факт, че коли с грешки P0420/p0430 при НАЛИЧНИ всички катализатори си минават ГТП - ако няма други проблеми от сорта на пробойни по генерацията и гълтане на въздух отнякъде.
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Благодаря ти!
Точно от това мнение имах нужда, ще скоча на ОЕМ втора употреба
Поздрави!
Точно от това мнение имах нужда, ще скоча на ОЕМ втора употреба
Поздрави!
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Вижда се светлина в тунела, чакам и другите два съвсем скоро
Надявам се началото на Септември да мина ГТП успешно
Поздрави!
ПС: Тук е момента да потърся съвет за вътрешно почистване на катализаторите преди да ги монтирам. Гледах клипчета с различна химия, киснене с часове и тн. Какво мислите по въпроса? Заслужава ли си да опитам или са излишни разходи?
Надявам се началото на Септември да мина ГТП успешно
Поздрави!
ПС: Тук е момента да потърся съвет за вътрешно почистване на катализаторите преди да ги монтирам. Гледах клипчета с различна химия, киснене с часове и тн. Какво мислите по въпроса? Заслужава ли си да опитам или са излишни разходи?
-
- Мнения: 383
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Просто слагай. Тея отдолу е силно невероятно да са замърсени. Бих се притеснявал да не са изгнили тръбите под топлинните щитове - редовен номер на по-големи километри.
Lexus IS 250 (2005-2013) и ГТП след промените
Първата ми работа беше да проверя под щитовете - за щастие всичко е наред. Благодаря
Върни се в “Lexus IS250 / IS220d / IS200d / IS350 / IS250C / IS-F - Gen 2”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта