Проблем при дълго извън градско каране

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

Dimiturqverov
Мнения: 2
Регистриран: 26 февруари 2018
Репутация: 0
Автомобил: IS 220d

Проблем при дълго извън градско каране

Мнениеот Dimiturqverov » 26 фев 2018, 22:19

Здравейте ,
Имам Лексус Is 220d и по време на дълго извън градско каране ( обикновенно след 600-700 км ) колата влиза в нещо като авариен режим .Пиша като нещо защото на таблото нищо не ми излиза .
На равен път повече от 100 не мога да дигна на изкачване 50 като тогава разхода ми пада под 5 даже .Ходих в Тойота и на друг познат майстор прегледаха колата закачиха я на компютър всички параметри перфектни .
Свалиха маркучи и тн на турбото със съмнения че е от него нищо му няма .
Когато влезе в този режим и спра изключа колата за 15 секунди следващите 5 минути нищо и няма и после пак влиза в този режим.
Най интересното е че когато карам в София в задръстванията на другия ден на колата нищо и няма. Докато не мина пак 600-700 км само извънградско.
Дпф филтъра съм го махнах преди около 25 000 километра.
Някакви идей? Благодаря предварително :)

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1022
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 319
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Проблем при дълго извън градско каране

Мнениеот Akima » 26 фев 2018, 22:37

Limp Home Mode - от телефон толкова.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

pito
Мнения: 7
Регистриран: 15 август 2016
Репутация: 0
Автомобил: IS 220d

Проблем при дълго извън градско каране

Мнениеот pito » 27 фев 2018, 12:21

Под ЕГР..а от долу минава вакум маркуче на което има едно малко филтърче мисля че беше за МАП сензора...ако трябва го смени да не е събрало мръсотия...или виж да не са хлабави където влизат във филтъра и да не достига вакум.Ако трябва ги стегни или ги отрежи по малко и пак ги сложи....

Dimiturqverov
Мнения: 2
Регистриран: 26 февруари 2018
Репутация: 0
Автомобил: IS 220d

Проблем при дълго извън градско каране

Мнениеот Dimiturqverov » 27 фев 2018, 15:58

Добре ще го пробвам благодаря много . : :)

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1022
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 319
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Проблем при дълго извън градско каране

Мнениеот Akima » 27 фев 2018, 17:28

Неведнъж съм изразил неприязънта си към словосъчетанието дизелов Lexus - правя последен опит да обясня защо не трябва да се купува:
Проблем - Hesitation/Poor acceleration (poor driveability) - ред на проверка:
1. Lack of power or hesitation:
1. Lack of power or hesitation.pdf
(369.24 KБ) Свален 19 пъти

2. Injector:
2. Injector.pdf
(254.02 KБ) Свален 13 пъти

3. Fuel filter:
3. Fuel filter.pdf
(197.65 KБ) Свален 10 пъти

4. EGR system:
4. EGR system.pdf
(371.1 KБ) Свален 14 пъти

5. Compression:
5. Compression.pdf
(294.24 KБ) Свален 12 пъти

6. ECM:не подлежи на ремонт
7. Supply pump:
7. Supply pump.pdf
(199.94 KБ) Свален 10 пъти

8. Fuel pressure sensor:
8. Fuel pressure sensor.pdf
(208.42 KБ) Свален 12 пъти

9. Diesel throttle body assembly:
9. Diesel throttle body assembly.pdf
(236.78 KБ) Свален 9 пъти

10. Accelerator pedal:
10. Accelerator pedal.pdf
(265.54 KБ) Свален 12 пъти

11. Turbocharger system:
11. Turbocharger system.pdf
(241.79 KБ) Свален 20 пъти


По-горе виждате всички документи необходими да диагностицирате вашия проблем.

Моля всички бъдещи собственици на този модел да не спират да мислят критично:
Защо според вас бензиновият IS250 е средно 2 пъти по-скъп от IS220d?!


В този форум само единият модератор може да се справи/се е справил с особеностите на AD-серия мотори.
Ако не се казвате Денис по-добре започвайте да четете ремонтните ръководства за тези мотори и ръководството на Denso за нафтовата помпа...
Надявам се да не се сърдите, но вярвам в откровената комуникация.
Успех. 8)
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
pdobrev
Мнения: 84
Регистриран: 15 май 2016
Репутация: 19
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София

Проблем при дълго извън градско каране

Мнениеот pdobrev » 28 фев 2018, 15:49

Аз се разсърдих :( :)

По темата - при limp home свети check engine-а. Или поне при мен беше така. Аз страдах от подобен проблем и виновникът се оказа ЕГР клапана. Същите симптоми - limp mode, липса на мощност, спиране, чакане, изплакни и повтори. Чистене не помогна, ЕГР клапанът беше дефектирал и се реши с нов такъв.

Странно е, че не свети лампата, подозирам, че може да има общо с префлашването на ЕКУ-то при премахването на ДПФ-а.


Върни се в “Lexus IS250 / IS220d / IS200d / IS350 / IS250C / IS-F - Gen 2”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост