Покупка на Лексус RX400h

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

Borislavmn
Мнения: 5
Регистриран: 09 юли 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Покупка на Лексус RX400h

Мнениеот Borislavmn » 10 юли 2019, 07:58

Lwerewolf написа:Зависи как замине клетката. Ако ти прекъсне веригата - чао. Ако се окъси вътрешно - ще кара... не искаш много време да го оставиш така, обаче. Ако засече прекалено висока разлика във волтажа по време на разряд/товар/заряд (някоя клетка има прекалено нисък капацитет) и се остави грешката, може да изкара повече... със съответните кусури като разход, мудност, липса на някои екстри.

Смяна на отделни клетки - "причирепарене". Мериш капацитет на всички, правиш опити да възстановиш колкото можеш повече (cycling и т.н.), заменяш тези, които са със прекалено нискък капацитет със други (това след всички опити). Нови поотделно не се продават. Стари ако някой ти продаде по капацитет би било мега. За коли със "нормалните" клетки - всичко освен RX и LS, сравнително лесно - 2017-2018 катастрофирали toyota хибриди (мойте са от C-HR), пълна смяна, забравяш за доста време. И без това цените постепенно падат. Нова батерия от дилър в БГ не искаш да чуваш. Предполагам около 8к иначе. Има го и момента, че RX изглежда да щадат батериите повече, поради някаква причина - може би стил на шофиране.

Заминал инвертер - чао. Заминала (недостатъчна) изолация някъде по веригата - чао. Водна помпа или каквото и да е подобно - ще се "движи". Прегрял инвертер и т.н. - пак "ще се движи" (т.е. може и да спре изобщо по някое време). Освен да си поддържаш охладителната система навреме (и сменяш маслото в "кутията"), няма много какво друго да направиш де... доста невероятни събития.

За окачването - не съм много сигурен колко читави aftermarket неща има, но оригиналните... сега смених на моя тампоните отзад със полиуретан (освен на моста), старите на 280к изглеждат мега добре... малко ме беше яд даже. Та оригиналното е сравнително скъпо, но МНОГО здраво. Няма опция ZF (lemforder и подобни) - toyota изглежда да си правят носачите сами, втулките са от toyo rubber company... успех да ги намериш ;)
https://lexus-europe.epc-data.com/rx400 ... ssis/4803/
https://lexus-europe.epc-data.com/rx400 ... ssis/4804/
https://lexus-europe.epc-data.com/rx400 ... ssis/4505/
https://lexus-europe.epc-data.com/rx400 ... body/5102/

Отново - свързваш се със pepur, не гледаш "най-евтиното".



Т.е. да разбирам,че клетките могат да бъдат и от всеки друг хибрид на Тойота-Лексус?
А по повод на интвертора, четох за сервизна акция,при която са ги сменяли гаранционно.
Това означава ли ,че да попадна на екземпляр,на който вече е подменена е доста голям?
Има ли читави сервизи за по-сериозните проблеми , т.е. батерии,кутия,двигател в София или Пловдив?
Благодаря ви предварително!

Lwerewolf
Мнения: 97
Регистриран: 21 януари 2019
Репутация: 20
Автомобил: GS 450h
Местоположение: София

Покупка на Лексус RX400h

Мнениеот Lwerewolf » 10 юли 2019, 15:13

Borislavmn написа:Т.е. да разбирам,че клетките могат да бъдат и от всеки друг хибрид на Тойота-Лексус?
А по повод на интвертора, четох за сервизна акция,при която са ги сменяли гаранционно.
Това означава ли ,че да попадна на екземпляр,на който вече е подменена е доста голям?
Има ли читави сервизи за по-сериозните проблеми , т.е. батерии,кутия,двигател в София или Пловдив?
Благодаря ви предварително!


Модулите само от RX и каквото друго ползва 9-клетъчните им модули... май само RX, harrier докато RX-а беше rebadge, highlander (поне за 400h). Едва ли ще видиш нещо от тези освен RX на пътя тук. LS са със 12-клетъчни модули, май са споделени със новото century (поне останалата част от задвижването изглежда да е). Всичко (почти?) друго е на 6-клетъчни, или Li-ion.

Инвертера - сменяли са част от него, по спомени. Взимаш кола, даваш VIN за проверка за кампании. Ако ти създаде проблем, най-вероятно ще гръмне при ускорение и изведнъж - губиш всякакви задвижване, за усилване на волана не съм сигурен. Спирачките продължават да работят - от 12v батерията са, плюс кондензатори за emergency stop ако нещо стане и там. Като сервизиране - охлаждащ кръг, старателно обезвъздушаване, масло в кутията (то също охлажда електромоторите), това е. "Консуматив" са кондензаторите... може би - може и да са сложили напълно капсуловани такива, в такъв случай е напрактика вечен. Има причина да не виждаш сериозна дискусия за това - като цяло не се случва.

Сервиз за София и Пловдив не знам, не съм се ровил. Първоначално впечатление - Варна и Русе. Това за хибридната установка. Колата не е някаква "космическа техника".

Скоростната кутия не би трябвало да ти направи проблем никога, смяната на маслото го казвам просто, защото няма такова нещо като вечно. Теорията е, че може да ти заминат пластмасите в нея (вкл. изолацията на ел. моторите) от киселинност в маслото. Кутията като цяло е херметизирана, та това не би трябвало да се случва, но маслото си има и други консумативи в него, които се изразходват... плюс деградация. Отново - херметизирано е, не вижда товар и температури както при нормални автоматици (няма триене никъде), prius-и и подобни са карали безобразни километри без да сменят и са нямали проблеми, но все пак е добре. Скорости са, метални компоненти си има :)

Потребителски аватар
loxs
Мнения: 507
Регистриран: 10 януари 2017
Репутация: 149
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: София

Покупка на Лексус RX400h

Мнениеот loxs » 10 юли 2019, 17:02

На инвертора са сменяли само платката с логиката - дефакто "софтуера", който в случая е хардуер :D

Потребителски аватар
Manoff
Мнения: 3
Регистриран: 22 май 2019
Репутация: 4
Автомобил: RX 400h 4WD

Покупка на Лексус RX400h

Мнениеот Manoff » 12 юли 2019, 01:43

"Здравейте" и от още един нов член във форума.

Тук съм селектирал интересна информация за Rx400h - https://drive.google.com/drive/u/2/fold ... Z1shkfn9sI

Доколкото разбрах, диагностика на хибридната система може да се направи в представителство на Тойота или в Hybrid Service (около 150 лв.).

Батериите (LEXUS RX400H HYBRID BATTERY PACK G9280-48010 OEM 06 07 08) са много сполучливи и дефектират рядко. Подмяната на отделни бройки е възможна за около 180 лв./бр., като общо са 30 бр. (9.6-Volt), групирани по двойки - има снимки в линка.

Препоръчително е да се гледат фейсови модели от края на 2007 до 2009 г.
Последна промяна от Manoff на 15 юли 2019, 11:24, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 723
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 95
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй

Покупка на Лексус RX400h

Мнениеот ivalin4o » 12 юли 2019, 12:38

проблеми с водата.....общо взето темата е 50% проблеми с водата!
Изображение
Изображение


Върни се в “Lexus RX 350 / RX 400h / RX 450h”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта