Какво още е добре да се смени при смяна на свещи на RX400h?

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
loxs
Мнения: 461
Регистриран: 10 януари 2017
Репутация: 121
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: София

Какво още е добре да се смени при смяна на свещи на RX400h?

Мнениеот loxs » 26 юни 2018, 20:24

Разбрах, че смяната на свещите на тия жибки била голям филм и било добре освен самите свещи да се сменят разни гарнитури на смукателния колектор, а намирам и някакви други неща.

Ето тук тема по въпроса: https://www.lexusownersclub.co.uk/forum ... ark-plugs/

До колкото разбрах, трябват части (освен свещите):

1. surge tank gasket set (3 sets of 17176-31050) - не знам как му викат на това на български и не разбирам в крайна сметка колко бройки такива трябва да поръчам (вероятно 3, ама може и да са 6, ако един сет е 2 броя, както казват надолу в темата)
2. throttle body gasket - кой номер е това?
3. "Also, do the O rings underneath the manifold need replacing? These rings are rather expensive to replace almost £30 for a set of 3." - Какво мислите по този въпрос и за кой парт номер става въпрос?

Потребителски аватар
atana
Мнения: 47
Регистриран: 02 април 2019
Репутация: 4
Автомобил: RX 400h 4WD

Какво още е добре да се смени при смяна на свещи на RX400h?

Мнениеот atana » 09 апр 2019, 11:37

Смених свещите под смукателния колектор. Възможно е да не са били сменяни никога SK20R11 Denso предвид състоянието им. Разстоянието между електродите изискват да е 1.0мм. На НОВИ свещи закупени от магазин ВИНАГИ се проверя разстоянието- не е еднакво между тях и не е 1.0мм/ проверено, регулирано/. Със сигурност- проверка на бензиновите инжектори е добре да се проверят за разпръскване- проста процедура по 5лв на инжектор. В случая- изглеждат добре, щракат добре, разпръскват добре. Няма горивен филтър системата, освен цедка в резервоара, но са много чисти.

1. Гарнитурата на смукателния колектор е една и обхваща 6-те дупки.
2. Гарнитурата на дроселовата клапа / Trotle..../ също е една за 4-те отвора- не личи да е за смяна. има мрежичка, която не се износва.
3. Свалянето на смукателните тръби не е невъзможно- подпират ги в задната страна ТРИ шини. Средната не се вижда в горния край, а има там болтче № 12 , което не може да се достигне, а лявата шина може да се види трудно в горния край, но болтчето №14 не може да се отвие горе. Тази шина не се вижда в нейния долен край, но може да се напипа и да се отвие болтчето №14- има достатъчно място макар и невидимо. В десния край при дроселовата клапа от дясно на корпуса е третата шина. Горе болтчето № 12 се вижда и може да се отвие. В тази комбинация от отвивания/ след като се отвият и болтовете и двете шпилки с Trox ключ №8 за закрепване на смукателните тръби към главата/, може да се отместят и да се развиват останалите, за да се извадят тръбите с въздушната клапа. При сглобяване, средната шина не я сложих/ можех, но не исках/, а лявата шина има в горния край кука за повдигане на двигателя, която срязах, за да не пречи повече и вече е възможно отвиване на болтчето в горния край, без да се ходи занапред да се отвива невидимото болтче долу.
Изображение
Изображение


Върни се в “Lexus RX 350 / RX 400h / RX 450h”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост