Потребителски аватар
scirocco gt
Регистриран: 29 октомври 2012
Автомобил: IS 250

www.ebcbrakes.bg

Мнениеот scirocco gt » 18 ное 2012, 11:57

Имам удоволствието да Ви представя новия онлайн магазин и каталог:
http://www.ebcbrakes.bg

За членове на форума 15% ТО от каталожните цени, без оскъпяване при стандартна доставка.

За допълнително информация можете да питате тук, на Л.С. или на 0888 801747 :D

Христо Петров

Потребителски аватар
Д. Ив.
Регистриран: 19 ноември 2010
Автомобил: IS 220d
Контакти:

Re: www.ebcbrakes.bg

Мнениеот Д. Ив. » 18 ное 2012, 12:05

Съгласен ли си на трампа: USR7391 за USR1472 с доплащане от моя страна. Нови са дисковете в кутия. Просто са ми пратили невентилирани задни, а моите са вентилирани.

П.П. Цените са наистина добри.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
Rudy
Регистриран: 12 април 2012
Автомобил: RX 400h 4WD

Мнениеот Rudy » 18 ное 2012, 14:39

Не само цените, ами и сайта е много хубав. Но никъде не намерих да прочета, каква е разликата между различните видове "работи", т.е. модели: Ultimax,Yellowstuff, Redstuff, Bluestuff, Greenstuff, Orangestuff?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Д. Ив.
Контакти:

Мнениеот Д. Ив. » 18 ное 2012, 14:43

Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
Rudy

Мнениеот Rudy » 18 ное 2012, 15:23

Денис - точно тази информация я има и на БГ-сайта - копирана и поставена както си е на английски.
Мен по скоро ме интересуват отзиви от потребители (оставени при търговците), а не от производителя. Например - ако са с дълъг живот, значи ли, че са твърди и на всяка смяна на накладки ще сменям и дискове? Или малко прах = твърди? И тем подобни.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Д. Ив.
Контакти:

Мнениеот Д. Ив. » 18 ное 2012, 23:15

Аз карам с такива вече 6 месеца - Ultimax дискове + GreenStuff накладки. Не мога да се оплача. За прах си пускат, малко по-малко от стандартните, но аз съм със сива перла джанти и не си личи въобще, само като я мия ми става черна гъбата.

Ето ти едно ревю, от което се повлиях аз. Може и на теб да ти е полезно:

I've noticed a lot of people asking for advice on EBC stuffs, so I carried out my own research with the pads on the Lexus IS220d SE-L.

Firtsly, I'd like to point out that I jumped in to RedStuff after getting hold of my IS. When people ponder whether pads and disc combination is crucial, it really does come down to driving style.

Let's start off with RedStuff ceramics. They are bloody brilliant. To an extent that once warmed they perform well, and the biggest perk to these pads is simply the fact that they stand strong by their word which is that they produce little to no break dust. They are true to their word trust me. Break fade is not an issue with dot3. It's a big issue with dot5. I don't fully understand why I was sold in to dot5 by Lexus but it doesn't help as explained further on. A
Combo with MTec grooved and drilled discs, they did well. If your a city driver, they take forever to bed. Took mine 1800 miles. For motorway, be careful with aftermarket discs as they are so solid and heat tolerant they can easily warp your discs with prolonged braking.

I downgraded to GreenStuff. These looked odd on red callipers so I sprayed them black. They performed well, in comparison to RedStuff their initial bite was immediately noticeable. They are not as dust free as they claim, in 2-3 weeks they start to coat your rims. Break fade is less evident than RedStuff but marginal. In reality, they are a better but dustier version of RedStuff but cannot sustain the powerful temperature of RedStuff.

Ultimax. Initial bite equivalent to that of OEMs. Break fade equivalent to that of OEMs too. Break dust, by far worse than OEMs. One trip after a car wash and your wallet would be better off in soap. They are renowned for their superb part in OEM replacement, but if you can't stand break dust, these are just not the right pads for you.

With standard discs these pads don't have any difference on aftermarket discs. It truly comes down to how they are used and abused. Respect the pad and disc bedding instructions and you have no problem. A lot of people tend to suffer because they unify the average time they believe or are used to for bedding. It's simply wrong, unless you know your car too well.

I have used all three EBC pads and my final thoughts are that RedStuff are perfect provided you bed them patiently and put up with the occasional squeal for the first 1500 miles or so. They really are beautiful with it's acclaimed dust-free abundance. GreenStuff I would recommend, no doubt they do take around 500 miles or so to bed with, again, the odd squeal but once bedding they do the job perfectly. Ultimax, well I don't know where they went wrong.

Mintex pads in comparison, produce GreenStuff equivalent break dust. But I found their break fade to be less tolerant and really struggled with them.

Break fluid is also important. Dot3 and GreenStuff sit well. Dot3 and RedStuff you just can't go wrong. Dot5 and any of the above, you'll be burying your pedal before you feel the pinch.

I hope this gives you an insight to the pads. These are all from my experience only, the weight of the car also impacts the pads and discs so take consideration but it's not so difficult to make the right choice. How you drive, and what suits you is truly down to individual preference. Anyone can say this pad and that pad is recommended, but that is down to their car setup, their driving style and their preference. You have a choice, and follow what your mind agrees too. Experience makes the difference.

I carried out these tests for so long now, keeping a watchful eye on threads here. I did these tests for the forum solely for my own experience and to share that with you. It doesn't bother me the money I dished on discs and pads, that's another story ;)

But I hope you picked up something from this and gives you a little confidence.

PS. I have Black Diamonds and GreenStuff all round. My alloys are black, therefore GreenStuff performance is my preferred choice, but the dust is irrelevant because it's hardly visible on black rims. Of corse.

А ето го и моя setup:
2012-05-24 10.27.30.jpg

2012-05-24 18.27.45.jpg

Например - ако са с дълъг живот, значи ли, че са твърди и на всяка смяна на накладки ще сменям и дискове? Или малко прах = твърди?

Колкото по-твърда е една накладка, толкова повече, ще ти "яде" диска и по-малко прах ще пуска. И обратното. Правилно разсъждаваш.

Потребителски аватар
scirocco gt

Мнениеот scirocco gt » 20 ное 2012, 10:51

denis4o написа:Съгласен ли си на трампа: USR7391 за USR1472 с доплащане от моя страна. Нови са дисковете в кутия. Просто са ми пратили невентилирани задни, а моите са вентилирани.

Поръчани USR1472. Ще дойдат средата на другата седмица и ги трампим :wink:

Потребителски аватар
Д. Ив.
Контакти:

Мнениеот Д. Ив. » 20 ное 2012, 18:32

Златен си. Имаш почерпка от мен!. Голяма.

Потребителски аватар
Rudy

Мнениеот Rudy » 22 ное 2012, 19:45

Tук има доста сериозна дискусия за EBC Brakes
Изображение Изображение

Потребителски аватар
scirocco gt

Мнениеот scirocco gt » 04 дек 2012, 16:35

scirocco gt написа:
denis4o написа:Съгласен ли си на трампа: USR7391 за USR1472 с доплащане от моя страна. Нови са дисковете в кутия. Просто са ми пратили невентилирани задни, а моите са вентилирани.

Поръчани USR1472. Ще дойдат средата на другата седмица и ги трампим :wink:

Дисковете USR1472 вече са при мен, ако искаш заповядай.
Адреса е: гр. София, кв."Надежда", ул." Хан Кубрат" №71
автосервиз ХЕЕД - 91

Потребителски аватар
Murry
Майна
Регистриран: 10 ноември 2009

Мнениеот Murry » 04 дек 2012, 18:54

Денис ще го познаеш лесно като влезе в магазина. Обикновено е облечен в ефирна къса розова поличка и отговаря на името "муцка". За да му привлечеш вниманието изкарай 10 левова банкнота.
Изображение - пенсионерски разход

Потребителски аватар
scirocco gt

Мнениеот scirocco gt » 05 дек 2012, 10:49

Murry написа:Денис ще го познаеш лесно като влезе в магазина. Обикновено е облечен в ефирна къса розова поличка и отговаря на името "муцка". За да му привлечеш вниманието изкарай 10 левова банкнота.

Остроумно?

Потребителски аватар
Tin4ou
Регистриран: 01 декемрви 2009
Автомобил: RX 450h

Мнениеот Tin4ou » 05 дек 2012, 13:59

За колко време горе долу пристигат нещата след поръчка. Питам за накладки за барабаните отзад на ръчната ?
Изображение

Потребителски аватар
scirocco gt

Мнениеот scirocco gt » 05 дек 2012, 15:11

Ael написа:За колко време горе долу пристигат нещата след поръчка. Питам за накладки за барабаните отзад на ръчната ?

Стандартна поръчка 5-7 работни дни!
Експресно за следващия ден, но с оскъпяване около 25-30 евро!
Все пак да спомена, че на този етап поддържаме около 1000 комплекта налични.
За следващата година се надявам да стигнем 3000 :)

Потребителски аватар
Д. Ив.
Контакти:

Мнениеот Д. Ив. » 11 дек 2012, 21:26

Искам да изразя огромната си благодарност към Христо за това, че ми замени дисковете. Много беше любезен, разказа ми за колата му, обеща че като се стопли ще дойде на някоя от срещите да се видим. Сигурен съм, че от човек с неговия опит можем да научим доста, особено аз.
Някой ако не знае ХЕЕД притежават най-бързите драг автомобили в България и се славят като един от най-добрите сервизи за тунинг и не само, както и това, че притежават дино стенд за измерване на мощността на автомобила.

Асортимента от дискове и накладки EBC е голям, както той самия каза, а цените просто са без конкуренция.

П.П. Днес щях да си сменям гумите в ХЕЕД като взимах дисковете, но спешна работа и липсата на телефон ме накара да се прибера в офиса и да си сменя гумите след работа (и естествено гумаджиите ми надраха 3 от джантите). Идеята ми беше, че като свалиха джантите дисковете EBC бяха огледално гладки, нито едно каналче, перфектно и равномерно износване. Препоръчвам ги на всички.

Върни се в “Обяви от търговци”