Как работи двигателя с цикъл на Аткинсън?
- Д. Ив.
- Мнения: 2563
- Регистриран: 19 ноември 2010
- Репутация: 131
- Автомобил: IS 220d
- Местоположение: София
- Контакти:
Как работи двигателя с цикъл на Аткинсън?
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
- Tin4ou
- Мнения: 3275
- Регистриран: 01 декемрви 2009
- Репутация: 134
- Автомобил: RX 450h
- Местоположение: Норвегия
Re: Как работи двигателя с цикъл на Аткинсън?
Интересно видео. Това над което се замислих обаче е, че Аткинсън го е патентовал през 1882г и намира приложение чак 115 години по-късно... What's up with that ?
Сегашните патенти ще се реализират след 100 години ? И на това се вика бързо развитие ?
Сегашните патенти ще се реализират след 100 години ? И на това се вика бързо развитие ?
- DFGeneer
- Мнения: 791
- Регистриран: 14 август 2008
- Репутация: 29
- Автомобил: IS 300
- Местоположение: Schweiz
- Контакти:
Re: Как работи двигателя с цикъл на Аткинсън?
Аткинсън е патентовал далеч по-сложен ДВГ, който е нерентабилен за производство:

Тойота с VVT-iE (на някои места го пишат и VVT-iW) успяха да емулират ДВГ на Аткинсон чрез обикновен ДВГ на Отто, но с много голям диапазон на тайминга на клапаните.

Тойота с VVT-iE (на някои места го пишат и VVT-iW) успяха да емулират ДВГ на Аткинсон чрез обикновен ДВГ на Отто, но с много голям диапазон на тайминга на клапаните.
Върни се в “Полезна информация”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост