Закупуването на автомобил IS серия

Ако търсите съвет за покупка на IS200 прегледайте първо тази тема

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2550
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 126
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот Д. Ив. » 13 окт 2012, 20:40

Тя си е жило, при нея няма проблем :) Ще гоня 250-ките с 220-ката :D
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
idzivkov
Мнения: 194
Регистриран: 02 април 2011
Репутация: 0
Автомобил: IS 250

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот idzivkov » 13 окт 2012, 23:22

denis4o написа:Тя си е жило, при нея няма проблем :) Ще гоня 250-ките с 220-ката :D

Пробвал ли си колко км/ч прави 220-ката?

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2550
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 126
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот Д. Ив. » 14 окт 2012, 08:38

230, ама с зор.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
Murry
Майна
Мнения: 1284
Регистриран: 10 ноември 2009
Репутация: 11
Автомобил: IS 250

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот Murry » 14 окт 2012, 08:39

IS200 има два сензора за това колко е натиснат педала, които усредняват стойностите. Знам, защото съм сменял единия - когато стойностите им се различават колата работи само на механичното жило, което хваща много "късно", т.е. когато педала е натиснат много навътре. Поне такива са ми наблюденията, може и да греша.
Изображение - пенсионерски разход

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот DFGeneer » 14 окт 2012, 20:20

Тромавият отклик на IS200 според мен се дължи на тежкия маховик (dual mass flywheel). От една страна си е удобство, защото вероятността да загасне двигателя при тръгване е почти нищожна, но от друга наистина дава усещане за "тромав" двигател.
Викторе, твоя автоматик няма маховик и би трябвало да е с по-добър отклик от на ръчните скорости. Ама забравих да го тествам това на последната среща.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
CityNight
Мнения: 368
Регистриран: 05 май 2012
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот CityNight » 15 окт 2012, 12:25

IS200 по каталог не е с такъв маховик! Със стандартен съединител с демпферен диск е. Поне toyodiy така го показва, а и целия съединител е под 500 лева при Лио (по спомен), ако беше dual mass само за маховика отиваме на 2К+....

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3295
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 124
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот Bukmop » 15 окт 2012, 12:27

DFGeneer написа:Тромавият отклик на IS200 според мен се дължи на тежкия маховик (dual mass flywheel). От една страна си е удобство, защото вероятността да загасне двигателя при тръгване е почти нищожна, но от друга наистина дава усещане за "тромав" двигател.
Викторе, твоя автоматик няма маховик и би трябвало да е с по-добър отклик от на ръчните скорости. Ама забравих да го тествам това на последната среща.


определено автоматика на IS200 е по тромав от ръчните скорости, особенно при старта няма начин да те залепи на седалката както съм успявал да го направя на ръчка

Потребителски аватар
CityNight
Мнения: 368
Регистриран: 05 май 2012
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот CityNight » 15 окт 2012, 14:07

Ръчката с хубави гуми има жесток старт. Изненадващ даже за тия коне.

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот DFGeneer » 15 окт 2012, 18:43

Bukmop написа:определено автоматика на IS200 е по тромав от ръчните скорости, особенно при старта няма начин да те залепи на седалката както съм успявал да го направя на ръчка


На автоматика първа предавка е по-дълга от на ръчните, затова е по-бавен на старт.
Но тук въпроса е колко бързо се развърта двигателя на място (на неутрална).
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот DFGeneer » 15 окт 2012, 19:24

CityNight написа:IS200 по каталог не е с такъв маховик! Със стандартен съединител с демпферен диск е. Поне toyodiy така го показва, а и целия съединител е под 500 лева при Лио (по спомен), ако беше dual mass само за маховика отиваме на 2К+....

Ами точно това е dual mass flywheel - маховик в 2 части с демфперен механизъм между тях.
Но в случая механизма няма значение, проблемът е голямата маса която се върти заедно с двигателя и го "спъва" при развъртане.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
CityNight
Мнения: 368
Регистриран: 05 май 2012
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот CityNight » 16 окт 2012, 13:40

Не, не, не. Демпферен диск е диска на стандартния съединител. Този с пружините в средата (демпферни), които обират разликата в усилията. Демпферен маховик е компонент на тотално различен съединител- този, при който вместо диск има тяло от маховик и 2 дълги пружини, които обират много по-бързо големите амплитуди.
Няма голяма маса, която да се върти със скороста на двигателя, иначе дори от инерцията пружините биха били под определено напрежение, даже демпферния е една идея по-ефективен при коли с повече коне и рязък старт, тъй като елиминира възможноста от приплъзване.



В IS200 няма такъв. Или поне не преди 2004. Сред последните съм чувал, че има, но се радвам, че при мен липсва.

Потребителски аватар
CityNight
Мнения: 368
Регистриран: 05 май 2012
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот CityNight » 16 окт 2012, 13:43

http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ Двумасов демпферен маховик
http://www.youtube.com/watch?v=GRDWO5qo ... re=related стандартен притискателен диск с торсионни (или масово наричанеи- демпферни) пружини.

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот DFGeneer » 16 окт 2012, 14:47

A, объркал съм се че имаш предвид демпферен диск а не демпферен маховик.
Но наистина, маховика на IS200 е в две части с пружини пoмежду им, т.е. dual mass flywheel. И това важи за всички модели и години, ето от workshop manual-a:
http://bahamutcars.free.fr/workshop/IS_ ... h_0073.pdf
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
CityNight
Мнения: 368
Регистриран: 05 май 2012
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот CityNight » 17 окт 2012, 11:08

Toва е обикновен съединител ;) И при него диска е от 2 части с пружини между тях- нали нещо трябва да обира разликата в оборотите без да убие двигателя. Но не е дуал мас. Дуал мас се нарича точно демпферния. Този е стандартен съединител, при който феродовия диск е закрепен посредством 8 пружини в една равнина с оста.

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: Закупуването на автомобил IS серия

Мнениеот DFGeneer » 17 окт 2012, 21:34

Не, това в pdf-a е само маховика, съединителя изобщо го няма.

Гледай диаграмата за пренос на въртящия момент накрая:
Двигател -> Първичен маховик -> Демпферни пружини -> Вторичен маховик -> Съединителен диск.
След това идват демпферните пружини на диска - те са между съединителя и първичния вал на скоростната кутия.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост