мнение за IS220D

Модератор: Lexus

Георги Йорданов
Мнения: 1
Регистриран: 16 февруари 2011
Репутация: 0
Автомобил: HS 250h

мнение за IS220D

Мнениеот Георги Йорданов » 16 фев 2011, 16:14

Здравейте, моля да ми кажете вашето мнение за модел IS220D. Предстои ми покупка и искам да знам някакви отзиви.Благодаря предварително

Потребителски аватар
lexus.vip.style
Мнения: 73
Регистриран: 19 октомври 2010
Репутация: 0
Автомобил: GS 400
Местоположение: Plovdiv
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот lexus.vip.style » 16 фев 2011, 19:10

по добре си вземи бензин , is 220d e хубава кола , но зависи какъв стил на каране имаш , lexus is 200 е стар , но на мен ми харесва повече , не казвам че is220d , е лоша кола , лексус само бензин :D :D :D

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3212
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 84
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Bukmop » 16 фев 2011, 20:05

Привет и от мен, мисля че на темата мястото е в този раздел, инчаче за 220Д хубаво си се насочил но предполагаш знаеш колко е качествена нафтата в България.

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2420
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 85
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Д. Ив. » 16 фев 2011, 20:37

Хубава е колата, но този разход по книжка от 5.7 л/100 км никой не го е постигал. Изчакай да излезе IS200d ако искаш Лексус дизел.
Иначе аз като собственик на IS220d не мога да се оплача. Никакви проблеми досега (160 000 км) - само сменен EGR клапан и ъпдейт на софтуера през 2007 година (поради recall). Питай какво те интересува и ще ти кажа.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 778
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот DFGeneer » 16 фев 2011, 21:38

Няма дизел който да си постига официалния разход. Това е защото EU тест-цикълът е направен да толерира дизелите (или всички други коли с голям въртящ момент в ниски обороти).
Все пак европейската политика се диктува от дизеловото лоби..
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Murry
Майна
Мнения: 1268
Регистриран: 10 ноември 2009
Репутация: 4
Автомобил: IS 250

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Murry » 16 фев 2011, 21:39

Извинявам се за офтопика, но съм съгласен.
Изображение - пенсионерски разход

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3101
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 52
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Tin4ou » 16 фев 2011, 22:17

Няма спор че са икономични ,но всичко свършва до там.По поддръжката всичко е по скъпо от на бензина. Даже си мисля че май е по леко (евтино) да обслужваш турбо бензин от колкото дизелов автомобил.

А пък напоследък какви работи чета за дизелите които се карат у нас с нашата "прекрасна" нафта ,просто и да ми подаравят няма да взема дизел. Като започнеш от горивните филтри (сменят ги като носни кърпи) ,през дюзите (които не са от най-евтините)та чак до егр-тата и всичко това от кофти гориво. 220d май беше с D-Cat мотора и това е още един голям минус. Самия мотор е чудесен като идея,чист ,най-екологичен спрямо конкурентите си, но с това гориво всичко отива по дяволите.

Не искам да те разубеждавам ,просто ако караш по 10-20к на година не ти препоръчвам да взимаш 220d.
Изображение

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2420
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 85
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Д. Ив. » 16 фев 2011, 22:41

Ael преувеличаваш малко. Горивния филтър е 30 лв., масления 16 лв. и не се сменят като носни кърпи. Почистването на EGR клапана става за 15 минути и то ако спреш да пиеш една бира. Този мотор е с пиезоинжектори и не се запушват толкова лесно.
Решаващо за избора ти трябва да е стила ти на каране и дали караш предимно извънградско или градско:
    - ако обичаш да караш спокойно и комфортно и предимно извънградско, вземи IS220d
    - ако обичаш по-спортното каране и не караш много извънградско - IS250
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3101
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 52
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Tin4ou » 16 фев 2011, 23:24

Може и така да е. Аз не съм поддържал дизел до сега, но гледам кво пишат хората:
Тук
Този е с ясна диагноза и антибиотиково лечение от 1500лв...
И тука пак евтини съединители
Ето я и супер нафтата на България!
и пак...
тук кичим екстри за да ни е топло зимата

Имаше и едни други дето се кумяха дали дюзите им струват 800лв едната или по 1200. Не мога да намеря темата в която един обесняваше как едва ли не на всеки 10-15к трябва да я извеждаш специално на магистралата за да и поуздухаш филтъра за твърди частици че се затлачвал от градското каране. Денис точно ти видя какво изкара от егр-то като го отвори да го чистиш.

За турбините няма да отварям приказка че и те станали като консуматив вече. Реалната икономия от гориво се обезличава от скъпата подръжка след това. По тежката дизеловата система допринася и за по бързо износване/чупене на ходовата част и спирачната система. И остава единствено мита за бързите дизели.
Последна промяна от Tin4ou на 16 фев 2011, 23:26, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
Murry
Майна
Мнения: 1268
Регистриран: 10 ноември 2009
Репутация: 4
Автомобил: IS 250

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Murry » 16 фев 2011, 23:25

Денис, а как е въпросът с филтъра за твърди частици при IS220D? Питам те, защото имам съсед с Пежо и ми разправяше някакви баснословни суми за тези филтри и то при не особено претенциозно Пежо. Интересно ми е просто колко често се сменя и каква грубо му е цената и дали се влияе от качеството на нафтата (не съм запознат дали дизела у нас е качествен или не, аз като цяло от родния бензин съм доволен).

П.П. По въпроса с мнението на Аел - същият този съсед си сменяше дюзите на пежото, около 1500 лева му излезоха. Струва ми се странно висок разход като за непретенциозно пежо от 2005-та година. И на турбото нещо оправяше, пак около толкова се въртеше сумата. В никакъв случай не искам да изглежда сякаш подклаждам тук някакви клади, аз съвсем сериозно само си питам, защото нямам почти никакъв допир с дизеловите автомобили...
Изображение - пенсионерски разход

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2420
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 85
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Д. Ив. » 17 фев 2011, 08:23

Значи искам само да уточня, че през EGR-а не минава гориво. През него минават отработени газове, в които евентуално има недоизгоряла нафта, която отново се връща и се опитва да се доизгори - идеята е влизане в нормите Евро 4 и 5. До колко е ефективна тази система - никой не знае, но даже в Европа успешно я байпасват при повечето марки коли. Все още се правят опити за Лексус и Тойота - кои успешни, кои не до толкова успешни. Та оттам идва и големия нагар - няма значение дали нафтата ти е хубава или не, просто през този клапан тя минава след като изгори.

Сега за DPF-а, при Тойота се казва DNPR или D-CAT. Твърди се, че тази система е самопочистваща се и "вечна", практиката показва друго, че при едни се скапва бързо, а при други "живее" доста години без проблеми. Важното, което трябва да се знае за тази система е, че има 5-ти инжектор при изходящия тракт, който впръсква допълнително гориво в изпускателната система, което подпомага изгарянето на остатъчните газове в катализатора и помага за по-бързото му затопляне. За да работи ефективно и да се самопочиства трябва да се достигне висока работна температура. В градски условия и къси пробези това няма как да стане, предвид голямото КПД на дизеловите двигатели и бавното им загряване като следствие на това. Лексус препоръчва един път в месеца да се прави извънградско каране с поддържане на около 3000 об/мин за да се самопочисти системата. Иначе наистина е доста скъпа замяната защото се съдържа платина като катализатор.

Турбините на дизелите са по-евтини от бензиновите. В ebay може да се намери рециклирана за под 300 евро, понякога изпадат и нови за толкова. Не съм чул някой с пробег под 250 000 км. да се оплаче от IHI турбина (каквато е на Тойота/Лексус). Ако ще се скапва, ще се скапе в гаранционния период.

Като заключение ще кажа, че аз разчитам на това, че Лексус не са правили компромис с качеството и се надявам двигателя да издържи поне още толкова без проблеми. Това все пак не е някоя Дачия, правена на конвейер в Румъния, а кола излезнала от завод в Япония. Също така, двигателят не е директно взет от Тойота и напаснат в Лексуса, доста неща са преработени и подобрени.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
Murry
Майна
Мнения: 1268
Регистриран: 10 ноември 2009
Репутация: 4
Автомобил: IS 250

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Murry » 17 фев 2011, 09:35

И аз не се съмнявам в качеството на Lexus-ския дизел.
Изображение - пенсионерски разход

Потребителски аватар
vladdu
Мнения: 523
Регистриран: 05 октомври 2009
Репутация: 0
Автомобил: HS 250h
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот vladdu » 17 фев 2011, 09:50

lexus is220d е превъзходен автомобил.
единствените му минуси са това, че е дизел (но само за хората предпочитащи бензини като мен), няма автоматична скоростна и ... цената.

оттам насетне е най-стилния автомобил в класа си, изработката е перфектна, пътното поведение разкошно ... изобщо номер 1.
аз лично мисля да потъркалям моя лекс още 2-3 години и да си купя is250 на старо... просто към момента цената е отвъд джоба ми.
Lexus is200 Auto Sport Pack I Granite Sky

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 778
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот DFGeneer » 17 фев 2011, 11:04

denis4o написа:Значи искам само да уточня, че през EGR-а не минава гориво. През него минават отработени газове, в които евентуално има недоизгоряла нафта, която отново се връща и се опитва да се доизгори - идеята е влизане в нормите Евро 4 и 5.


Ако ми позволиш едно доуточнение - идеята на EGR e да "охлади" температурата на горене в цилиндрите като замести част от входния кислород с въглеродния двуокис който е продукт от горенето от предишния цикъл. Горенето е реакция на свързване на въглерода от горивото и кислорода от въздуха при което се получава въглероден двуокис. Проблем е обаче че при по-високи температури част от кислодорът се свързва с азота от въздуха и се получават азотни окиси.
От по-ниската температура на горене намалява КПД-то на двигателя, но също така намаляват и азотните окиси и така се покриват нормите за емисии.
Това им е и проблемът на дизелите - няма как да са ефективни без да замърсяват.
Последна промяна от DFGeneer на 17 фев 2011, 14:16, променено общо 1 път.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2420
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 85
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: мнение за IS220D

Мнениеот Д. Ив. » 17 фев 2011, 14:13

http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... opic=66990 - ето тук следя опитите на колегите от Русия, Англия и България да се отърват от EGR клапана.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост