IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 789
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 21
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот DFGeneer » 12 авг 2015, 17:12

Andromeo написа:Добре, ако си взема само спортни пружини + sway bar и strut tower bar, ще излезе ли разумно по-евтино и достатъчно близо като ефект от комплекта амортисьори и пружини на KONI за 1000 лв. ???


Strut tower bar дава минимална разлика, освен ако не дрифтиш по писта.
Sway bar е най-изгодната инвестиция ако искаш по-малък наклон в завой.
Мисля че пружини + sway bar преден и заден биха имали малко по-добър ефект от пружини + амортисьори, но все пак всичко е според зависи.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1231
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот mtrx » 13 авг 2015, 10:55

DFGeneer написа:
Andromeo написа:Добре, ако си взема само спортни пружини + sway bar и strut tower bar, ще излезе ли разумно по-евтино и достатъчно близо като ефект от комплекта амортисьори и пружини на KONI за 1000 лв. ???


Strut tower bar дава минимална разлика, освен ако не дрифтиш по писта.
Sway bar е най-изгодната инвестиция ако искаш по-малък наклон в завой.
Мисля че пружини + sway bar преден и заден биха имали малко по-добър ефект от пружини + амортисьори, но все пак всичко е според зависи.

Абе четох че тоя Sway bar май е пунта мара. Отделно за да го монтираш трябва да вдигнеш колата на крик от двете страни
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
Andromeo
Мнения: 50
Регистриран: 31 юли 2015
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Andromeo » 13 авг 2015, 11:01

Хммм...в такъв случай APEX пружини мисля да сложа, щото EIBACH не намерих за LEXUS IS, само за GS и други по-нови. Обаче sway bars никъде не намерих за IS. Ако някой от вас си е сложил или знае къде има, да сподели или да метне едно линкче, моля :) :)

Иначе като дойде момента имам човек за части и кадърни майстори (правят въпросната АЕ86 на братчеда) ама ми се иска да се образовам дотогава, че да не изглеждам до тях като блондинка дето само си гледа под капака и чака друг да направи всичко :D

A защо да са пунта мара sway bar-овете?

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1231
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот mtrx » 13 авг 2015, 11:12

Ами щото май нищо не правят на нашите коли. тоест шасито не е чак толкова гъвкаво.

Има Apex пружини в Ebay за доста ниски цени с 35 или 50мм сваляне на колата.
За да те понадъхам малко ти давам един Link : https://www.facebook.com/groups/179809172041079/
Общо взето ако разбираш малко английски има доста интересни неща в тая група за Is200.

Няма да скрия че от там научих доста за автомобила и за неговите модификации.
Това което може да намериш са Front и Back lip-ове за броните на сравнителни ниски цени.
Ако искаш регулируемо окачване има оферти за около 300 паунда отвреме на време
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
Andromeo
Мнения: 50
Регистриран: 31 юли 2015
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Andromeo » 13 авг 2015, 11:20

Ooo, видях ги липовете в нета, много яко седи с тях :) :) 50мм. ще е много за България, 35мм. сваляне мисля, че ще е достатъчно. Благодаря за линка, пуснах заявка за присъединяване.
А относно джантите - проблем ли ще е за колата, ако мина на 16-ки (поне за зимата) и гумите са 215/55 вместо 215/45?? Че 17-ки за България...

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1231
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот mtrx » 13 авг 2015, 11:44

Andromeo написа:Ooo, видях ги липовете в нета, много яко седи с тях :) :) 50мм. ще е много за България, 35мм. сваляне мисля, че ще е достатъчно. Благодаря за линка, пуснах заявка за присъединяване.
А относно джантите - проблем ли ще е за колата, ако мина на 16-ки (поне за зимата) и гумите са 215/55 вместо 215/45?? Че 17-ки за България...

Както написах малко по-горе. Колата си я взех да карам SNB , което означава че карам доста в планината по заледени участъци или заснежени.

Със 17-ките съм закъсвал един път в коловоз където закъсахме всички. Един път съм я бутал по наклон защото ме беше затрупал снега.
След тая зима съм направил и един балон на предната гума някъде.
По мои сметки , за да си избия джантите за 16-ките с гумите ще трябва да минат 3 години.

Според мен е пълна глупост да смъкваш колата с по-грозните и кофти джанти.
Повярвай ми сигурно в тоя форум съм ударил най-много дупки .

Имам спукани гуми и една с балон. При всички случаи независимо от гумите щяха да свършат по същият начин.
Една от гумите (залепена) я спуках преди 4 месеца на магистралата със 160 :D . От тогава освен ако дупката не е малка гума няма да лепя повече.

Една 17-ка е средно около 200-250лв . Една 16-ка е 180. Според мен не си заслужава

Грешка .Закъсах още един път в Пампорово на лед пред една аптека. Тогава сложих едни "шипове" с които пак не успях да излезна. Очевидно с тия "кокали" както им викат ти трябват поне по 2 на гума. Като цяло вършат много добра работа и мисля да си купя 4 или 8 за да ми е сигурно. Метални вериги няма да си взема , имам едни текстилни в багажника за всеки случай.
Последна промяна от mtrx на 13 авг 2015, 11:49, променено общо 1 път.
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
Andromeo
Мнения: 50
Регистриран: 31 юли 2015
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Andromeo » 13 авг 2015, 11:46

Отново изчерпателен и полезен :) Благодаря.

А какво е мнението ти за всесезонните гуми - гледах досега ревюта на Vredestein Quatrac 3 - 261 лв. гумата.??? На година едва ли ще правя повече от 10 000 километра, а отзивите от гумата са много добри. Какво е мнението ти?? Все пак спестяват 1000 лв. за втори чифт, а и не се занимаваш с монтаж/демонтаж/съхранение. :roll:

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1231
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот mtrx » 13 авг 2015, 11:58

Andromeo написа:Отново изчерпателен и полезен :) Благодаря.

А какво е мнението ти за всесезонните гуми - гледах досега ревюта на Vredestein Quatrac 3 - 261 лв. гумата.??? На година едва ли ще правя повече от 10 000 километра, а отзивите от гумата са много добри. Какво е мнението ти?? Все пак спестяват 1000 лв. за втори чифт, а и не се занимаваш с монтаж/демонтаж/съхранение. :roll:

Според мен е грешен вариант при кола със задно.

Имайки в предвид че живота ти зависи от 60кв.см гума , колкото по хубави толкова по-добре.
Поднасял съм по пътя за Боровец с 80-90 и не ми беше никак приятно.
Поднасял съм към Пампорово с 40-50 и имах огромен късмет че нямаше кола отсреща и че леда свърши.
Поднасям в София по завои съвсем умишлено :D
Колата е тежка и гумите много зависят. Така за една бройка да се надена на Ситняково , като имах късмет че имаше къде да избягам от колоната. Бях се заблеял и колата нямаше как да спре . Тогава бях с "хубавите" гуми на 8 години.

Преди със гумите с които дойде колата (гуми на 8 години но с грайфери) се плъзгах на почти всяко спиране. Отделно поднасяше на 2-ра което много ме очудваше.
Включвал съм ABS-а с около 180 на магистралата с хубави гуми и се почувствах сравнително добре, докато преди с кофти гуми и по-ниска скорост беше божа работа.

Като цяло тая година зимните навършиха 3 години и директно мисля да ги сменям, като имат 7мм грайфер . Гумата се е скапала и чувствително се забелязва че поднасям зимата на места на които преди не съм имал проблем.
Така че според мен заложи на някакви средни летни гуми и на колкото се може по-хубави зимни.

Не очаквай зимата колата да е супер стабилна. Тоест трябва да свикнеш че задницата иска да изпревари предницата и да научиш хората с теб че това е нормално :D
Когато се качвам до Витоша например почти навсякъде задницата поднася. Същото важи за Рилските езера и Добринище. Тоест там където рядко чистят ;)

На едно от ходенията до Рилските се качих без проблем. паркирах и видях пасат 4х4 да драпа нагоре да буксува. Причината беше че гумите му бяха мега зле.
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
Andromeo
Мнения: 50
Регистриран: 31 юли 2015
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Andromeo » 13 авг 2015, 12:06

Аз от БМВ-то ги бях свикнал моите, че поднася, но с тия 99 коня, трябваше бая да се старая, за да стане :D Иначе на сняг съм се качвал и слизал безпроблемно на Копитото с 8-годишни зимни гуми и задно :D На слизане пред мен се въртяха кашоните с предно, аз си минавах като пич :D :D Иначе си прав, и аз се чудех дали да не си взема по-евтини за лятото и хубави за зимата.
Но май Лексуса доста по-лесно ще си върти дупето от 316ката и ще трябва да сложа успокоителни в жабката за пасажерите :D

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1231
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот mtrx » 13 авг 2015, 12:14

Andromeo написа:Аз от БМВ-то ги бях свикнал моите, че поднася, но с тия 99 коня, трябваше бая да се старая, за да стане :D Иначе на сняг съм се качвал и слизал безпроблемно на Копитото с 8-годишни зимни гуми и задно :D На слизане пред мен се въртяха кашоните с предно, аз си минавах като пич :D :D Иначе си прав, и аз се чудех дали да не си взема по-евтини за лятото и хубави за зимата.
Но май Лексуса доста по-лесно ще си върти дупето от 316ката и ще трябва да сложа успокоителни в жабката за пасажерите :D

Чак успокоителни не ,но трябва да свикнеш с мрънкането. Всеки път е едно и също. Поне моята приятелка яко ме скастря за това , въпреки че и тя кара като идиот.
Навсичкото отгоре тя разчита изцяло на това че автомобила спира и реално не намалява по рано , ами натиска спирачките късно. Това е и резултата два пъти да пребоядисваме броня . Сега ще бъде за трети път.

Карал съм два мерцедеса на мой приятел. И те поднасят по същият начин. Просто задното предаване е най-тъпото измислено от човек.
Иначе тия с предното съм забелязал че доста по-често закъсват при катерене зимата. Дали щото са пишман шофьори или просто са кофти гуми не знам.На задното натискаш газта и въртиш волана. Нищо специално. При предното е същото пък каквото стане.

Иначе ако другият ти избор е БМВ ще видиш същите проблеми. Това което ще имаш като "бонус" е че колата е хипер дърверна, мега грозна за мен, всеки трети селянин я има , вътре е като трабанта на дядо ми , харчи една идея по-малко. На вървене е същата.
Има 2.8i което е ОК като двигател.
Отделно ги крадат тия бракми. Абе селяния това е.
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
Andromeo
Мнения: 50
Регистриран: 31 юли 2015
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Andromeo » 13 авг 2015, 12:33

На мене ми разбиха бмв-то пред входа точно - дори най-умрелите БМВта ги разбиват за части. И да - всеки трети келеш/мангал има някоя изтърбушена 20ка на газ или 30ка ама дизел :D Мразя да съм част от стадото. Харесвам БМВ, но тези, които са ми по джоба не ме кефят, а ИС-ката ми изглежда 10 пъти по-яка :) :)

И на мене ми надуваха главата по завоите - що задно, било опасно... :D За мен задното е най-добрият вариант за кола. 4WD само ако е SUV.

sokolchev
Мнения: 2594
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 34
Автомобил: IS 200
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот sokolchev » 13 авг 2015, 15:52

когато някой ми покаже спортна кола с предно(ферари,бугати,ламбо и т.н.,както и формула)нека ми се обади и да се опита да ме убеди че задното е боклук :),колега взимай една иска и после ще размишляваш какви доработки ще и правиш,не става да си състезател с нея по светофарите,но пък е перфектна за гонене на гугутки дори и женати да е в колата :)

Потребителски аватар
Andromeo
Мнения: 50
Регистриран: 31 юли 2015
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Andromeo » 13 авг 2015, 16:01

Ахахахах, гонене на гугутки :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Така ли му викаме вече :twisted:

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 789
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 21
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот DFGeneer » 14 авг 2015, 01:32

mtrx написа:Абе четох че тоя Sway bar май е пунта мара. Отделно за да го монтираш трябва да вдигнеш колата на крик от двете страни


Мисля че го бъркаш със strut tower bar-а.
Аз съм със Tanabe Sustec стабилизатори (sway bar) и имаше сериозна разлика със стандартните - по-бърза реакция на завъртане на волана и по-малък наклон в завой. Осезаемо. Помня как се кефих на разликата първия път. Усещането е че колата тръгва да завива "преди" да си завъртял волана, т.е. по телепатия. Разбира се, това не е така, но в сравнение със 2-3 пъти по-бавната реакция със стандартните стабилизатори.. усещането е такова.
Виж, за strut tower bar съм съгласен, имам на Megan Racing и след като ги сложих осезаемия ефект е повече вибрации от бабунки в купето. Шасито е много трудно да се каже дали е по-стегнато, особено ако го мерим по субективно усещане. Сигурно е, но осезаема разлика може да има чак при огромни натоварвания като на писта. Затова и писах че разликата е минимална.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3235
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 103
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Re: IS200 - кола за уикенда и ваканциите

Мнениеот Tin4ou » 15 авг 2015, 12:17

Аз карах на Дилян спорт-а (IS200 Sport) на Сапарева Баня и наистина хванах сериозна разлика с моя IS200. Едно че е по-ниска осезаемо и завиваше много по-добре и друго LCD-то си е LCD :)

П.П. Карал съм всесезонна гума и зима и лято и никога повече няма да карам. Пълни боклуци. Карал съм и Лекса с летни през зимата и това няма да го повторя. Както каза Матрицата - живота ни не струва 50 или 500лв ...
Изображение


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта