Сервизна акция

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 17 юни 2017, 11:26

Моля. 8)

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с един:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 10 юли 2017, 17:46

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с двама:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
  5. a_atanassoff
  6. Murry
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 19 юли 2017, 04:33

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с един:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
  5. a_atanassoff
  6. Murry
  7. Bozhidar Lukanov
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 19 юли 2017, 11:22

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с двама:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
  5. a_atanassoff
  6. Murry
  7. Bozhidar Lukanov
  8. Petkov
  9. ivanstef
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 19 сеп 2017, 13:53

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с един:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
  5. a_atanassoff
  6. Murry
  7. Bozhidar Lukanov
  8. Petkov
  9. ivanstef
  10. Dizzle
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
BLShark
Мнения: 200
Регистриран: 02 юли 2015
Репутация: 29
Автомобил: IS 250

Сервизна акция

Мнениеот BLShark » 19 сеп 2017, 16:49

Чудя се само, защо въпросните колеги директно не звъннат на ТМ Ауто (или местният дилър на Тойота за града където са) и не проверят сами?

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 19 сеп 2017, 17:27

BLShark написа:Source of the post Чудя се само, защо въпросните колеги директно не звъннат на ТМ Ауто (или местният дилър на Тойота за града където са) и не проверят сами?


Ситуацията започва да става трагична - местните дилъри не винаги съдействат на клиента така, както трябва да съдейства представител на TMC, за което централата за Европа на марката вече е уведомявана многократно.

Пример:
В TBG с мен се беше свързал потребител от Варна, който ми обясни, че дори и при посещение в самия шоурум/сервиз служителката не е успяла еднозначно да му провери по VIN сервизните кампании и го е информирала само за евентуалната "модерна" кампания за възглавниците.
При съответния потребител имаше още 3 кампании - за които удобно не беше информиран.


За автомобилите, които съм закупувал нови получавах писма 3 месеца - разбирате, че отдавна вече бях ги "сервизирал".
Факт е, че надлежно ме уведомиха на посочените към момента на покупките адреси - дори успях да се свържа с настоящите им собственици.
Интересно ми е колко от собствениците на "нов внос" са били информирани по същия начин.

Моля, ако мненията ми пречат темата да бъде почистена от тях.
Поздрави. 8)
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3234
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 89
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Сервизна акция

Мнениеот Bukmop » 19 сеп 2017, 18:03

Споко не пречат, само потвърждават как се работи в България...
Всяка инициатива се наказва с нейното изпълнение е казал народа...

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 21 сеп 2017, 02:04

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с двама:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
  5. a_atanassoff
  6. Murry
  7. Bozhidar Lukanov
  8. Petkov
  9. ivanstef
  10. Dizzle
  11. BLShark
  12. Becks
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 896
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 228
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

Сервизна акция

Мнениеот Akima » 21 сеп 2017, 18:13

Списъкът на колегите, възползвали се от опцията за проверка, нарасна с един:
  1. pdobrev
  2. DrDevil
  3. tonipz
  4. loxs
  5. a_atanassoff
  6. Murry
  7. Bozhidar Lukanov
  8. Petkov
  9. ivanstef
  10. Dizzle
  11. BLShark
  12. Becks
  13. lexuser


Колеги не е нужно да ми пращате ЛС с благодарности, нито да ме черпите - достатъчно е да ударите по един +/палец в темата.
Помагам в духа на колегиалността и човещината, а не с цел някаква лична облага.

Поздрави. 8)
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
Dizzle
Мнения: 59
Регистриран: 31 август 2016
Репутация: 6
Автомобил: IS 250

Сервизна акция

Мнениеот Dizzle » 27 сеп 2017, 17:18

при мен излезе кампания за смяна на еърбег - от ТМ Ауто изток се оказа,че нямат информация за това, нито кога ще започне кампанията..

DrDevil
Мнения: 121
Регистриран: 04 март 2017
Репутация: 15
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София

Сервизна акция

Мнениеот DrDevil » 27 сеп 2017, 17:34

На мен по телефона ми казаха абсолютно същото нещо (ТМ запад обаче) и ме посъветваха като отида на място директно да съм говорел с Димитър Рангочев, който бил запознат "със ситуацията ми". Все още не съм се натуткал, но ми звучи подозрително много на мързел и нежелание да се занимават с нещо, което ще им струва пари, ама ще е безплатно за нас...

dmdimitrov
Мнения: 106
Регистриран: 07 юни 2015
Репутация: 13
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: София

Сервизна акция

Мнениеот dmdimitrov » 27 сеп 2017, 17:45

На мен в ТМА ми казаха, че нямам активни сервизни акции и в тойота Варна и в тойота Бургас ми казаха същото и те.

pepur
Мнения: 1960
Регистриран: 22 януари 2009
Репутация: 63
Автомобил: RX 400h 4WD

Сервизна акция

Мнениеот pepur » 27 сеп 2017, 23:27

Вижте,те не плащат нищо.Всичко се заплаща от Тойота Моторс Къмпани(респективно Лексъс) на тях им се осчетоводява.Аз бях напорист и за един мои проблем и директно писах до Тойота,казаха че трябва да изискам съпорт от локалния дилър.Беше дълга сага :).Много е кофти,защото не съм го очаквал когато им представяш факти и те пак да не искат да съдействат на потребителя в конкретната ситуация.Каква е целта да има Представителство когато от него не получваме помощ, Тм не би трябвало да е само за покупка на нов автомобил или смяна на масло което може да се направи навсякъде.А нова кола отскачаме на 600-1500км и можеш да купиш веднага.

toni lexus
Мнения: 2
Регистриран: 30 септември 2017
Репутация: 0
Автомобил: RX 450h

Сервизна акция

Мнениеот toni lexus » 30 сеп 2017, 19:16

Здравейте колеги.От скоро съм горд собсвеник на рх450-2012г..Бихте ли споделили как става записването за сервизната акция и дали може да се разчита на сервиза на тм ауто/преди 14г.купих нов авенсис от тях и циркът беше в огромни количества.Има ли положителна промяна или има алтернативни сервизи? Благодаря предварително.


Върни се в “Прес-съобщения”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост