Амортисьори RX350, въздух.

Отзиви и информация за сервизиране

Модератор: Lexus

xover
Мнения: 75
Регистриран: 29 декемрви 2018
Репутация: 6
Автомобил: RX 300 4WD
Местоположение: София

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот xover » 04 яну 2021, 15:47

Има развитие. Колегите са доволни. Аз също имам нужда, но някой спомена цена от 800лв за 1 бр ремонт, което според мен е силно завишена цена, предвид цената на втора употреба оргинал, предвид цената на чисто нов, предвид опцията за конверсия на пружини.
Звънкай им на Годеч, виж се с тях -ако не са ти далече, виж дали ще ти споделят цена която да те устройва.
Дай обратна връзка какво се случва когато има развитие :)
Успешна 2021
RX300 второ поколение

stanleybg
Мнения: 294
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 74
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот stanleybg » 04 яну 2021, 21:29

Milesbg написа:Привет, има ли развитие с тази тема?
Имам проблеми с моето въздушно окачване на Lexus RX350 и търся вариант за рециклиране на амортисьорите.

При мен всичко си е наред след ремонта. Нямам оплаквания от амортисьорите за сега. Навъртях им 10 000км и повече :)
Поздрави

Потребителски аватар
thedeivis
Мнения: 16
Регистриран: 13 ноември 2019
Репутация: 2
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот thedeivis » 13 яну 2021, 00:56

И аз следя с интерес...
Аз се пробвах само с лагерчетата, поуспокои се малко работата, но пак има едно лекичко хлопане.
Колега stanleybg ако не е тайна кажи сумата на ремонта.
Аз много се замислям за пружини... Дали конверсията няма да излезе с малко по-скъпа от ремонта
Изображение

xover
Мнения: 75
Регистриран: 29 декемрви 2018
Репутация: 6
Автомобил: RX 300 4WD
Местоположение: София

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот xover » 13 яну 2021, 03:24

конверсията е за части около 1800 лв за всичките 4. това е с части от Лио.
Труд добави
по-малко е значително и си с нови части оргинал а амортисьорите да каяба мисля.
Не е ясно колко ще кара рециклирането на възглавниците. Времето ще покаже.
това с лагерчетата не е решение. пак ще се разтропа. самия амортисьор работи зле без масло ..и износва лагерчето.
RX300 второ поколение

Потребителски аватар
thedeivis
Мнения: 16
Регистриран: 13 ноември 2019
Репутация: 2
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот thedeivis » 03 фев 2021, 21:47

Дали има във форума хора правили конверсия да споделят опита си? Лично ме интересува AL10, но с радост ще прочета и за други...
Изображение

pepur
Мнения: 2202
Регистриран: 22 януари 2009
Репутация: 195
Автомобил: RX 400h 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот pepur » 03 фев 2021, 22:02

Има много хора преминали на предното поколение,свиква се бързо. На вашето поколение не би трябвало да е драма :), другата възможност е рециклиране и достигане дори по-добро качество от нов оригинален при Аертек(мисля бе фирмата).Тогава запазвате възможността на регулируемото окачване близо до цената на ново обикновено.

Потребителски аватар
thedeivis
Мнения: 16
Регистриран: 13 ноември 2019
Репутация: 2
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот thedeivis » 03 фев 2021, 22:20

И аз на това се надявам на малко повече приказки от патило...
Регулируемото е хубава екстра, но веднага съм готов да я сменя за комфорт. Нашите родни пътища не са еталон и не понасят добре на всякакви неконвенционални окачвания. Вече съм прехвърлил границата от над 50% убеждение да правя конверсия. Чакам само да се позатопли и до тогава търся инфо от първа ръка - плюсове, минуси, бъдеща поддръжка, евентуални подводни камъни при процеса, чисто технически като време за изпълнение, на какво да се обърне внимание при смяната, има ли нещо което евентуално да се подмени(освен това в комплекта) износващи се други елементи - така или иначе ще е разглобена и т.н.
Изображение

stanleybg
Мнения: 294
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 74
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот stanleybg » 03 фев 2021, 22:28

Има съществена разлика след конверсията във височината на автомобила. На въздух в режим N е по ниско от обикновеното окачване. С обикновеното окачване си все едно на въздушно във най-високо положение. И като цяло и двете окачвания са много по-твърди от първо поколение rx300 :D

Потребителски аватар
thedeivis
Мнения: 16
Регистриран: 13 ноември 2019
Репутация: 2
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот thedeivis » 04 фев 2021, 16:52

Ясно пак "късата клечка" :) , дано поне пружината е "по-комфортна" от въздуха. А как се лъже компресора?
Изображение

stanleybg
Мнения: 294
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 74
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот stanleybg » 04 фев 2021, 20:10

До колкото знам компресора си го оставяш закачен , и само режат кабела който свети като грешка на таблото. Но да кажат хората ,които са го правили. В Габрово знам ,че в сервизът на тойота знаят точно кой кабел да срежат.

stanleybg
Мнения: 294
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 74
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот stanleybg » 04 фев 2021, 20:23

Аз не казвам ,че си изтеглил късата клечка. Те японците са решили ,кое колко да е високо и така. Просто си е така нивото. Примерно с въздушното ако искаш да караш на високо ниво можеш до 40-50км/час после се смъква само. С пружините ще си караш винаги на високо. Като вдигнеш 120км/час въздушното автоматично смъква още колата за стабилност. Но това са параметри. Тези функции могат да се изключват също с бутон. Ако закъсаш във дълбок сняг по корем, с въздушното може да смъкнеш колата да смачка снега и после да вдигнеш и да тръгнеш. Но като цяло си иска рециклиране и гълта пари. Пружинното е по-здраво издръжливо. Въздуха е екстра за която се плаща.

Потребителски аватар
thedeivis
Мнения: 16
Регистриран: 13 ноември 2019
Репутация: 2
Автомобил: RX 350 4WD

Амортисьори RX350, въздух.

Мнениеот thedeivis » 06 фев 2021, 11:25

Дали пружинното от конверсията е същото като заводското? Каква ми е идеята - намерих колега със същия Лекс (като година), само че 450 на пружини, ако пробвам неговия като твърдост, дали ще добия представа какво ще стане с моя след конверсията...?
Изображение


Върни се в “Ходова част, двигател, спирачна система”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост