1UZ FE запалване
Модератор: Lexus
1UZ FE запалване
Здравейте,закупих си двигател 1uz от първите модели,двигателя ще се поставя в друга кола,искам да попитам по запознатите за да запали с неговата електроника трябва ли да има запалителен модул и бобини,според това което пише в този сайт има 2 бобини и 2 модула https://support.haltech.com/portal/en/k ... -fe-engine и дали не е по удачния вариант да се сложи външна електроника която да елиминира тези неща както и дистрибуторните капачки и да си дойде на самостоятелни бубини?
- Akima
- Мнения: 1724
- Регистриран: 15 септември 2015
- Репутация: 691
- Автомобил: Друга марка
- Местоположение: Варна
1UZ FE запалване
Опишете каква е идеята.
По-голяма част от модовете в последните години са с COP и standalone EM / PCM.
По-голяма част от модовете в последните години са с COP и standalone EM / PCM.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
1UZ FE запалване
Идеята е след като го ревизирам и просто да запали,нищо спец.и разбира се да не коства 1 торба с пари.
Тъй като не съм толкова запознат с всичко което му трябва и при мен липсват 1 дистрибуторна капачка заедно с хаузинга,бубина (нямам нито 1,мисля че трябват 2) както и ignition module, ето тези.
Друго трябва ли освен всичко това - 2 бубини, ignition module,и дистрибуторните капачки с палец и тн.?
Тъй ксто ми казаха че може и с електроника тип мега,ему,макс еку и самостоятелни бубини и готово...уж.
Тъй като не съм толкова запознат с всичко което му трябва и при мен липсват 1 дистрибуторна капачка заедно с хаузинга,бубина (нямам нито 1,мисля че трябват 2) както и ignition module, ето тези.
Друго трябва ли освен всичко това - 2 бубини, ignition module,и дистрибуторните капачки с палец и тн.?
Тъй ксто ми казаха че може и с електроника тип мега,ему,макс еку и самостоятелни бубини и готово...уж.
- Akima
- Мнения: 1724
- Регистриран: 15 септември 2015
- Репутация: 691
- Автомобил: Друга марка
- Местоположение: Варна
1UZ FE запалване
Отново:
Опишете си идеята детайлно - в каква кола ще се монтира, какво ще се прави, как ще се ползва, ще се пълни ли принудително впоследствие?
Каква е целта, какъв е бюджета?
Пример:
Опишете си идеята детайлно - в каква кола ще се монтира, какво ще се прави, как ще се ползва, ще се пълни ли принудително впоследствие?
Каква е целта, какъв е бюджета?
Пример:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
1UZ FE запалване
Ще се монтира в нисан s13,ще бъде нормална кола,ще се кара в града,чат пат на писта любителски,цяла кола с пълно оборудване.
Това е хубав вариант но нямам възможност за тези китове по няколко хил.долара.
Накратко въпроса ми е какво трябва за да запали с неговата електроника,аз четох следното:
Еку,дебитомер,датчик колянов вал,датчик/ци на разпределителен вал(1 ли е 2 ли са..?),нок сензори 2,бубина (1 ли е 2 ли са),запалителен модул,дистрибуторни капачки с палци 2 броя,лули от капачките за свещите.
Тук въпроса е изпускам ли нещо?
При мен липсват хаузинга за единия дистрибутор,бубина/ни,запалителен модул
Ако се ползва външна електроника разбрах че се елиминират:
Дебитомер (по избор,може да се мине на мап или дс си остане)
Елиминират се също Бубини,лули за към свещите,нок сензорите (не съм сигурен),дистрибутори,палци,бубини запалителен модул(нужен ли е въобще??).
И например се взима по евтина електроника 500-1000 лв.втора употреба за която ще са нужни дебитомер или мап,датчиците колянов и разпределителен вал и ако не се лъжа датчика за температура на антифриз и бубини.
И крайното питане е дали е по-добре дс се вземе външна за не много пари + бубини+ако има нужда от широколентова сонда(нужна ли е?).
Или да си взема нови лули,да си потърся запалителен модул пак казвам ако е нужен,бубини,дистрибутори с палци,и хаузинга за единия дистрибутор и ако изпускам нещо.
Цялата идея е да се сравни кое е по изгодното спрямо това което ще предложи,тъй като не съм запознат.
Бюджет нисък.
Това е хубав вариант но нямам възможност за тези китове по няколко хил.долара.
Накратко въпроса ми е какво трябва за да запали с неговата електроника,аз четох следното:
Еку,дебитомер,датчик колянов вал,датчик/ци на разпределителен вал(1 ли е 2 ли са..?),нок сензори 2,бубина (1 ли е 2 ли са),запалителен модул,дистрибуторни капачки с палци 2 броя,лули от капачките за свещите.
Тук въпроса е изпускам ли нещо?
При мен липсват хаузинга за единия дистрибутор,бубина/ни,запалителен модул
Ако се ползва външна електроника разбрах че се елиминират:
Дебитомер (по избор,може да се мине на мап или дс си остане)
Елиминират се също Бубини,лули за към свещите,нок сензорите (не съм сигурен),дистрибутори,палци,бубини запалителен модул(нужен ли е въобще??).
И например се взима по евтина електроника 500-1000 лв.втора употреба за която ще са нужни дебитомер или мап,датчиците колянов и разпределителен вал и ако не се лъжа датчика за температура на антифриз и бубини.
И крайното питане е дали е по-добре дс се вземе външна за не много пари + бубини+ако има нужда от широколентова сонда(нужна ли е?).
Или да си взема нови лули,да си потърся запалителен модул пак казвам ако е нужен,бубини,дистрибутори с палци,и хаузинга за единия дистрибутор и ако изпускам нещо.
Цялата идея е да се сравни кое е по изгодното спрямо това което ще предложи,тъй като не съм запознат.
Бюджет нисък.
-
- Мнения: 353
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 65
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
1UZ FE запалване
Предупреждение - говоря любителски, без да съм пипал подобно нещо.
Като за начало - "нормална кола" (ще се кара вграда) >> stock ECU. Това чисто от гледна точка на как ще се държи при всякакви условия извън "загрял двигател и повечко газ".
От там нататък - избор на stock ECU според желаната конфигурация. Ръчна скоростна кутия ми звучи като най-голямата потенциална "веселба" - изключвам цялото докарване до относително "stock"-държаща се кола, там си е и до вкус. Този предполагам няма вариатори на валовете (vvt-i)?
Като за начало - "нормална кола" (ще се кара вграда) >> stock ECU. Това чисто от гледна точка на как ще се държи при всякакви условия извън "загрял двигател и повечко газ".
От там нататък - избор на stock ECU според желаната конфигурация. Ръчна скоростна кутия ми звучи като най-голямата потенциална "веселба" - изключвам цялото докарване до относително "stock"-държаща се кола, там си е и до вкус. Този предполагам няма вариатори на валовете (vvt-i)?
1UZ FE запалване
Е предполагам че и с външна може да е ок в различни условия незнам,затова събирам идей,но да да речем че с неговата си.
Иначе да без ввти е,от първите модели е.
Всяка информация по запалването и електрониката ще е полезна.
Иначе да без ввти е,от първите модели е.
Всяка информация по запалването и електрониката ще е полезна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост