Отдавна не съм си "попълвал дневничето"
Имах едно губене на обороти при потегляне. След кратко умуване и спомени за подобна ситуация при стария ми автомобил, стигнах до сваляне на дросел.Последва почистване и ... ненужна боя, но дявола е в детайлите . Разбира се след обратен монтаж проблема изчезна.
Дългоочакваното крилце пристигна . Чакам да се позатопли и ще го монтирам.
Междувременно след оглед на ходовата част се оказа, че имам омаслен амортесьор. Умувах дълго как да постъпя, в крайна сметка заложих на втора ръка, НО оригинален и не съжалявам! Стария смятам да го рециклирам и да седи за резерва
Разбира се освежих го преди да го сложа
И на последно място понеже постоянно разкарвам какво ли не в багажника си взех афтърмаркет, полиуретанова стелка с цел да го опазя доколкото е възможно
Поздрави и до следващото включване
Моята втора кола-отново Самурай!
Модератор: Lexus
Моята втора кола-отново Самурай!
Юху!
Минала почти половин година от последното ми писание
Споделям разни дреболии, случили се в този период
В един обилен дъжд си загубих едната част от "липа" на предната броня. Един добър, Варненски колега бързо се отзова, за което му благодаря и тук! Понеже частта беше абсолютен подарък, беше нормално да има забележки, които оправих с малко китче.
Разни детайлчета от приятелите китайци и нови накрайници на гърнетата.
Скоро ще монтирам крилото, че му се отчака чакането
Минала почти половин година от последното ми писание
Споделям разни дреболии, случили се в този период
В един обилен дъжд си загубих едната част от "липа" на предната броня. Един добър, Варненски колега бързо се отзова, за което му благодаря и тук! Понеже частта беше абсолютен подарък, беше нормално да има забележки, които оправих с малко китче.
Разни детайлчета от приятелите китайци и нови накрайници на гърнетата.
Скоро ще монтирам крилото, че му се отчака чакането
Моята втора кола-отново Самурай!
Първи опит за претапициране на елемент от интериора - смятам го за сполучлив и съм приятно изненадан от резултата!
Като цена - излезе ми около 20лв. за материали
Като време - може би около 1 час, без да броя изчакването на лепилото да засъхне
Следващия път определено ще си взема по-хубава кожа, но като за първи опит съм доволен!
Поздрави!
Като цена - излезе ми около 20лв. за материали
Като време - може би около 1 час, без да броя изчакването на лепилото да засъхне
Следващия път определено ще си взема по-хубава кожа, но като за първи опит съм доволен!
Поздрави!
Моята втора кола-отново Самурай!
"Деца не правете това у дома си!"
След 2г. търсене, чакане и отлагане намерих ОЕМ, на добра цена! 2 от 4 е по-добре от нищо!
Да, сребърния феролит малко ще намирисва докато обгори, но нямаше как да ги сложа изгорели и ръждясали!
Поздрави!
След 2г. търсене, чакане и отлагане намерих ОЕМ, на добра цена! 2 от 4 е по-добре от нищо!
Да, сребърния феролит малко ще намирисва докато обгори, но нямаше как да ги сложа изгорели и ръждясали!
Поздрави!
Моята втора кола-отново Самурай!
Здравейте!
Искам да споделя какво обмислям да направя в най-скоро време и разбира се да задам 2-3 въпроса, които силно ме вълнуват!
Скоро отново имах леко "давене" в ниските обороти, сложих добавка за почистване на горивна система и за сега се оправи. Знаеки, че сравнително скоро съм почистил дросела, който беше силно замърсен и резултат имаше, вече мисля че проблема идва от нагарите във всмукателя. Започна гледане на клипчета, четене, събиране на информация и събиране на необходимите части. Реших, че съм достатъчно сръчен да си го направя сам. След като ще свалям всмукател и ще имам достъп реших да сменя и свещите, и pcv valve.
Имам няколко важни въпроса :
1. С каква сила се затягат свещите ? Специално за тях си взех динамометричен ключ. Знам, че е важно да не са хлабави, нито престегнати.
2. С каква сила се затягат болтовете на всмукателя при обратното му монтиране или там е на усещане ?
3. В каква посока се завърта вала за да се отворят/затворят клапаните? Докато ги почиствам знам, че е много важно да са затворени за да не влязат боклуци в цилиндрите.
За сега е това, благодаря!
Искам да споделя какво обмислям да направя в най-скоро време и разбира се да задам 2-3 въпроса, които силно ме вълнуват!
Скоро отново имах леко "давене" в ниските обороти, сложих добавка за почистване на горивна система и за сега се оправи. Знаеки, че сравнително скоро съм почистил дросела, който беше силно замърсен и резултат имаше, вече мисля че проблема идва от нагарите във всмукателя. Започна гледане на клипчета, четене, събиране на информация и събиране на необходимите части. Реших, че съм достатъчно сръчен да си го направя сам. След като ще свалям всмукател и ще имам достъп реших да сменя и свещите, и pcv valve.
Имам няколко важни въпроса :
1. С каква сила се затягат свещите ? Специално за тях си взех динамометричен ключ. Знам, че е важно да не са хлабави, нито престегнати.
2. С каква сила се затягат болтовете на всмукателя при обратното му монтиране или там е на усещане ?
3. В каква посока се завърта вала за да се отворят/затворят клапаните? Докато ги почиствам знам, че е много важно да са затворени за да не влязат боклуци в цилиндрите.
За сега е това, благодаря!
Моята втора кола-отново Самурай!
Жив и здрав да е, и този варненски колега, който ми спаси задника, 2 седмици преди ГТП !
Очаква ги почистване и монтиране
Очаква ги почистване и монтиране
Моята втора кола-отново Самурай!
Имах доста забавен уикенд
Най-важното е, че мисията е изпълнена!
Ефект определено има и се забелязва при работата на мотора, набиране, дори при превключване на скоростите - всичко е много приятно и плавно!
Прикачвам малко снимков материал, като се извинявам, че съм пропуснал да заснема всичко след почистването.
ПС:Отговори на въпросите, които бях задал:
1.Конкретно тези свещи се затягат на 22 Nm - според всеки сайт, в който се продават.
2.За всмукателя не съм много сигурен, не съм го престягал, в едно клипче чух 21 Nm, аз съм го стегнал на 20Nm.
3.Вала се върти по посока на часовниковата стрелка.
ПС2:Ако се заематe с подобно занимание, имаите предвид, че се изисква търпение, последователност и разбира се подходящи инструменти. Няма нищо страшно или сложно!
Поздрави!
Най-важното е, че мисията е изпълнена!
Ефект определено има и се забелязва при работата на мотора, набиране, дори при превключване на скоростите - всичко е много приятно и плавно!
Прикачвам малко снимков материал, като се извинявам, че съм пропуснал да заснема всичко след почистването.
ПС:Отговори на въпросите, които бях задал:
1.Конкретно тези свещи се затягат на 22 Nm - според всеки сайт, в който се продават.
2.За всмукателя не съм много сигурен, не съм го престягал, в едно клипче чух 21 Nm, аз съм го стегнал на 20Nm.
3.Вала се върти по посока на часовниковата стрелка.
ПС2:Ако се заематe с подобно занимание, имаите предвид, че се изисква търпение, последователност и разбира се подходящи инструменти. Няма нищо страшно или сложно!
Поздрави!
Последна промяна от Palko на 09 сеп 2024, 13:31, променено общо 1 път.
Моята втора кола-отново Самурай!
Здравейте!
Нетърпелив съм да споделя няколко новини:
1.Катализаторите от по предния пост се оказаха "изтърбушени" , НО момчето, което ми ги продаде също не знаеше, оказахме се и двамата в неловка ситуация, но беше честен и си ми върна паричките
2.Днес успешно преминах ГТП само с двата катализатора под колата. Не беше в норми, но хората от пункта казаха, че са направени промени и вече го няма нашумелия проблем от Юли.
3.Не знам дали има общо, но след почистването на нагарите,смяната на свещите и смяната на pcv valve вече една седмица колата НЕ е изтракала нито веднъж. Въпросния Startup Rattle Sound го имах доста често в последно време. Не знам кое точно е помогнало, но съм супер щастлив!
Поздрави!
Нетърпелив съм да споделя няколко новини:
1.Катализаторите от по предния пост се оказаха "изтърбушени" , НО момчето, което ми ги продаде също не знаеше, оказахме се и двамата в неловка ситуация, но беше честен и си ми върна паричките
2.Днес успешно преминах ГТП само с двата катализатора под колата. Не беше в норми, но хората от пункта казаха, че са направени промени и вече го няма нашумелия проблем от Юли.
3.Не знам дали има общо, но след почистването на нагарите,смяната на свещите и смяната на pcv valve вече една седмица колата НЕ е изтракала нито веднъж. Въпросния Startup Rattle Sound го имах доста често в последно време. Не знам кое точно е помогнало, но съм супер щастлив!
Поздрави!
- Akima
- Мнения: 1863
- Регистриран: 15 септември 2015
- Репутация: 739
- Автомобил: Друга марка
- Местоположение: Варна
Моята втора кола-отново Самурай!
3.Маслото сменяно ли е?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Моята втора кола-отново Самурай!
Akima преди около 2000км.
- Akima
- Мнения: 1863
- Регистриран: 15 септември 2015
- Репутация: 739
- Автомобил: Друга марка
- Местоположение: Варна
Моята втора кола-отново Самурай!
Проверете и състоянието на VVTi филтърчетата.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Моята втора кола-отново Самурай!
Почти година по-късно "музата ме удари" и днес монтирах крилото на задното стъкло. Благодаря на хубавото време в последните дни, че ми го позволи! Все пак за по-добър ефект, двойно лепящата лента си иска висока температура. За по-сигурно сложих и малко ПУ!
Между другото ми се намираха едни вежди за фарове, които също лепнах
Но дори когато навън вали аз пак си намирам занимание - свалих копчетата от всички врати и старателно ги почистих, като тези от шофьорската врата бяха в покъртително състояние.
Поздрави!
Между другото ми се намираха едни вежди за фарове, които също лепнах
Но дори когато навън вали аз пак си намирам занимание - свалих копчетата от всички врати и старателно ги почистих, като тези от шофьорската врата бяха в покъртително състояние.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта