LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Модератор: Lexus
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Здравейте, LEXUS LS 4то поколение става ли на газ? Без значение кой мотор дали е бензиновия или хибридния, имали вариянт да , се конвертира някой на газ?
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
LS 460 е с комбинирано директно и индиректно впръскване с по две дюзи на цилиндър и няма как да се вземе сигнал от двете дюзи за да се управляват газовите дюзи. Единствено ако се намери уредба направена точно за този двигател с газ течна фаза, но там цената ще е сериозна. Има 460 от първите години само с нормално впръскване, но са правени главано за арабския и американския пазар. По номера на двигателя и шасито може да се разбере какъв тип е двигателя. При него газификацията е лесна.
Хибрида е с директно впъскване само и там може да се намери по-лесно решение, но няма място за газовата бутилка - багажника е убийствено малък.
Хибрида е с директно впъскване само и там може да се намери по-лесно решение, но няма място за газовата бутилка - багажника е убийствено малък.
-
- Мнения: 384
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Хибрида е с директно впъскване само
Всички UR двигатели са или колекторно (1UR-FE, 3UR-FE), или D4-S (абсолютно всичко останали). D-4 няма.
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Има монтирано газово не знам дали е с течна фаза или друго
ето клипчета да не говорим,че и принс разработи система за тея ретро мотори с директно впръскване просто не се знае цената,
но ето на по бюджетни фирми не знам някой предлага ли в бг изобщо.
ето клипчета да не говорим,че и принс разработи система за тея ретро мотори с директно впръскване просто не се знае цената,
но ето на по бюджетни фирми не знам някой предлага ли в бг изобщо.
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Имам същия въпрос за GX 460. Виждам че по спецификация се произвежда само с нормалния 1UR-FE двигател, който не е с директно впръскване. Въпреки това, някои японски автомобили (най-вече Honda) се славят с непригодността си за газ, заради клапаните. Преди време опитах да навляза малко по-дълбоко в темата и това, което ми обясниха в един сервиз във Варна е че контактната повърхност между клапана и леглото при по-съвременните Honda мотори (например 1.8 i-vtec без турбо) била по-тясна и поради това изпускателните клапани не издържали дълго на по-високата температура на изгаряне на газта. 1UR-FE и особено версията на GX 460 изглежда доста дефорсиран двигател, а те обикновенно са много подходящи за газификация. Някой има ли информация от първа-втора ръка? Идеята ми е да си внеса запазен GX460 от щатите, да си го направя на газ и да си го карам щастливо много години, като от време на време дърпам по някоя друга каравана, ремарке с мотори или лодка.
-
- Мнения: 384
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Течна фаза + хубава инсталация (доколкото такова нещо е възможно изобщо) и настройка, за да се намали потенциалният проблем. Аз май съм се отказал да взимам нещо за каране на газ, което не е баш фабрично на газ (тип корейските - едно ECU, едни дюзи, предполагаемо клапани от съответният материал и така нататък).
LEXUS LS 4то поколение става ли на газ?
Да, рядко е съвсем безпроблемна инсталацията на който и да е автомобил. И аз бях настроен към течна фаза поради това, което спомена с охлаждащия ефект, а и защото не се правят толкова промени по автомобила (няма изпарител и не се пипа по охладителната система). Доколкото знам обаче, течна фаза монтират и обслужват само в Пловдив (Vialle LiquidSi), но пък там ми препоръчаха не течна а висок клас газова фаза за този мотор (малко под 4000 лв излиза).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост