
Премахване на DPF на IS 220d в България!
Модератор: Lexus
Премахване на DPF на IS 220d в България!
Колеги, нов член съм във форума, но имам конкретния модел повече от 1 г., а съм ви читател още по-отдавна
Но по същество - днес говорих по телефона с Digital Tuning, които от скоро са добавили като предлагана услуга софтуерно и хардауерно премахване на DPF/FAP филтри за всички марки автомобили. Леко се усъмних заради Denso компютъра ни, затова се обадих. Момчето беше много любезно и каза, че няма никакъв проблем за този модел да се премахне и цената е 890 лв. Аз досега единствено бях намерил подобна успешна манипулация в сервиз в Англия, предлагащ и чип тунинг за модела ни, а тук във форума някой беше написал, че е виждал същото и в Полша. Така че какво мислите - дали можем да се доверим?

Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Diesel Particulate Filter. Предпочитам да го махна въпреки самопочистващата функция, която има, по следните причини:
1. Карам основно градско, качеството на нафтата ни е отвратително (проверката по бензиностанциите, които отразиха в новините онзи ден, само потвърждава това, което всички знаем) и като се включи регенерацията му става доста некомфортно - белият пушек, отвратителната миризма и е особено желателно да не се гаси двигателя, докато не "изчисти". А не мога всеки път да излизам извън града да покарам 20-30 мин на 3000-3500 оборота, както се препоръчва като оптимална работа на двигателя за почистване от нежеланите сажди и боклуци.
2. Сигурен съм, че освен тези "главоболия" от време на време, колата ще се отпуши доста откъм вървене и ще се извлече максималното удоволствие от 177-те к.с.
Да поясня, че зареждам само от 2 вериги бензиностанции, като с предимство е едната. Други 2 вериги съм ги отписал тотално, въпреки че в периоди от време съм зареждал от тях винаги и само най-скъпата им нафта - колата беше като спънат кон тогава. При необходимост ще спомена и имената им. От време на време, не много често, слагам добавка Bardahl 6 in 1.
1. Карам основно градско, качеството на нафтата ни е отвратително (проверката по бензиностанциите, които отразиха в новините онзи ден, само потвърждава това, което всички знаем) и като се включи регенерацията му става доста некомфортно - белият пушек, отвратителната миризма и е особено желателно да не се гаси двигателя, докато не "изчисти". А не мога всеки път да излизам извън града да покарам 20-30 мин на 3000-3500 оборота, както се препоръчва като оптимална работа на двигателя за почистване от нежеланите сажди и боклуци.
2. Сигурен съм, че освен тези "главоболия" от време на време, колата ще се отпуши доста откъм вървене и ще се извлече максималното удоволствие от 177-те к.с.
Да поясня, че зареждам само от 2 вериги бензиностанции, като с предимство е едната. Други 2 вериги съм ги отписал тотално, въпреки че в периоди от време съм зареждал от тях винаги и само най-скъпата им нафта - колата беше като спънат кон тогава. При необходимост ще спомена и имената им. От време на време, не много често, слагам добавка Bardahl 6 in 1.
- Д. Ив.
- Мнения: 2651
- Регистриран: 19 ноември 2010
- Репутация: 174
- Автомобил: IS 220d
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Аз бях писал за поляците дето го премахват. Проучвах варианта защото много често ми се включваше регенерацията и пушеше бяло, особено зимата. Аз да чукна на дърво все още нямам проблеми с DPF-а ... ползвам Low-ash синтетика 5W30, чиста нафта без био-дизел примеси и с добавено 1:200 smokeless 2T масло и чат-пат ми се случва да карам извънградско. Вече чукнах 220 000 км.
Ако се престрашиш кажи как е минало
Ако се престрашиш кажи как е минало

Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
-
- Мнения: 2658
- Регистриран: 21 февруари 2011
- Репутация: 51
- Автомобил: IS 200
- Местоположение: София
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Егати,на теб нафтата ти се вртзва 5лв литъра,кое му е евтиното на дизеловата кола?по добре си ми е бензина в пъти повече,принципно почти всяка печка и премахват dpf и фаб филтри и агр клапа,ама струва майка си и баща си,после трябва да ти сменят и софта
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Софтуерната настройка беше проблемът досега, хардуерно е лесно сигурно да се изреже. И да добавя като очаквано предимство - убеден съм, че и разходът ще падне и няма да имаме нужда като колегата Д. Ив. да готвим чудодейни рецепти за горивото
Проучвам още малко, действам и ще докладвам резултатите. 


- Д. Ив.
- Мнения: 2651
- Регистриран: 19 ноември 2010
- Репутация: 174
- Автомобил: IS 220d
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
В ebay намерих емулатор на DPF за нашия двигател, който струва 120 паунда. Не трябва намеса в софтуера. Това ми писа човека, който го продава:
Аз лично предпочитам префлашване с изключване на DPF-а и 5-тия инжектор, както и затваряне на EGR-а, ако digital tuning предлагат всичко това и дават и гаранция, може би си заслужава. Тогава колата наистина ще бъде по-пъргава и с по-нисък разход.
П.П. Чудодейните рецепти за гориво нямат нищо общо с DPF-а, по-скоро това е един допълнителен плюс
Проблема на нашето гориво, освен че е с много променливо качество, по евро директивите трябва да има 5% биодизел и много ниско съдържание на сяра, която е смазка за компонентите работещи под високо налягане - няма сяра, няма смазване = по-бързо износване. Биодизелът е по-екологичен (което също е спорно), има добри смазочни качества, което до малка степен компенсира ниското ниво на сяра, обаче е много добър разтворител (ползва се и за разтворител за бои), което отмива боклуците по цялта система и те се озовават на пиезо инжекторите, които са много фини и лесно се запушват. Освен това вторичният продукт от биодизела е вода, т.е. зимата има проблеми.
Та точно затова си забърквам тези чудодейни рецепти, да продължавам да се радвам на добре работещ двигател, а не да пазя DPF-а от запушване, това е просто бонус към цялата схема
When installing emulator you should disconnected fuel line to 5th injector, but injector stays in place. Also one wire from emulator should be connected to injector control wire.
Also you can disconnect connector from injector, but then you will have to put 10 Ohm resistor instead of injector.
Emulator doesn't have any influence on EGR valve.
Аз лично предпочитам префлашване с изключване на DPF-а и 5-тия инжектор, както и затваряне на EGR-а, ако digital tuning предлагат всичко това и дават и гаранция, може би си заслужава. Тогава колата наистина ще бъде по-пъргава и с по-нисък разход.
П.П. Чудодейните рецепти за гориво нямат нищо общо с DPF-а, по-скоро това е един допълнителен плюс

Та точно затова си забърквам тези чудодейни рецепти, да продължавам да се радвам на добре работещ двигател, а не да пазя DPF-а от запушване, това е просто бонус към цялата схема

Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
И аз искам да го махна DPF-a, писна ми да дими като концентрационен лагер. Искам и да забравя за евентуални проблеми с петия инжектор, искам и по-нисък разход. И аз ще очаквам резултатите, ако до тогава не ми писне и не отида направо да го махнат 

Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Dimitrov написа:Diesel Particulate Filter. Предпочитам да го махна въпреки самопочистващата функция, която има, по следните причини:
1. Карам основно градско, качеството на нафтата ни е отвратително (проверката по бензиностанциите, които отразиха в новините онзи ден, само потвърждава това, което всички знаем) и като се включи регенерацията му става доста некомфортно - белият пушек, отвратителната миризма и е особено желателно да не се гаси двигателя, докато не "изчисти". А не мога всеки път да излизам извън града да покарам 20-30 мин на 3000-3500 оборота, както се препоръчва като оптимална работа на двигателя за почистване от нежеланите сажди и боклуци.
2. Сигурен съм, че освен тези "главоболия" от време на време, колата ще се отпуши доста откъм вървене и ще се извлече максималното удоволствие от 177-те к.с.
Да поясня, че зареждам само от 2 вериги бензиностанции, като с предимство е едната. Други 2 вериги съм ги отписал тотално, въпреки че в периоди от време съм зареждал от тях винаги и само най-скъпата им нафта - колата беше като спънат кон тогава. При необходимост ще спомена и имената им. От време на време, не много често, слагам добавка Bardahl 6 in 1.
Здрасти колега,може да греша но как по точно не си доволен от 177те конски сили,след като караш градско ти дори не може да ги изпиташ,ако мислиш че колата ти е тромава тожа е поради няколко причини
първото което е че тежи
второто е че модела не е с директно лостово предаване на газта а електронно както знаеш
трето модела има "загуба" или зачудвена на турбо компресора на 2 и 3 предавка и това е заводски проблем който незнам да има решение от всичко което съм изчел от английските
форуми
До сега не сам изптал проблем с ДПФ,надявам се и да не изпитам,но веднъж месечно си права скоростна отсечка(20-30км) на магистралата със 180-200+ за да изгори всичко което е насъбрала,оптималната работа на мотора е малко спорна.Саждите горят при много висока температура!Карам с нафта от бензиностанции които знам че са с чисто нови цистерни в земята,никога нафта от лукоил+ добавка Stanadyne препоръчана ми от мой приятел грък който е мастер механик за европа по дизелови помпи и дюзи на посочената марка и има същата кола.
Не е лошо от време на време и ти да си отваряш тръбите към егр и да ги почистваш както и неговия вход.За разход градско ми дава 10 10.5 извънградско при 140-160 7.9/ при 180-200 10 на колонката
Но най вече горенето зависи от това колко ти тежи крака!
Друго нещо което трябва да знаеш е че от време на време и хубаво да разкачаш акумулатора през ноща за да може да ресетнеш компютъра който е с адаптивен режим за първите 10мин от карането,също си ресетвай временния разход през ден/два,също каране под 2000 оборота на 3/4 е голям разход на гориво
успех
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Аз това не го разбрах:
"Друго нещо което трябва да знаеш е че от време на време и хубаво да разкачаш акумулатора през ноща за да може да ресетнеш компютъра който е с адаптивен режим за първите 10мин от карането,също си ресетвай временния разход през ден/два,също каране под 2000 оборота на 3/4 е голям разход на гориво"
"Друго нещо което трябва да знаеш е че от време на време и хубаво да разкачаш акумулатора през ноща за да може да ресетнеш компютъра който е с адаптивен режим за първите 10мин от карането,също си ресетвай временния разход през ден/два,също каране под 2000 оборота на 3/4 е голям разход на гориво"
gs300 2jz
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
bondye написа:Аз това не го разбрах:
"Друго нещо което трябва да знаеш е че от време на време и хубаво да разкачаш акумулатора през ноща за да може да ресетнеш компютъра който е с адаптивен режим за първите 10мин от карането,също си ресетвай временния разход през ден/два,също каране под 2000 оборота на 3/4 е голям разход на гориво"
След като разкачиш акумулатора компютъра губи fuel map-a за впръскването на горивото,след като го закачиш сутрин имаш 10 мин като караш да ти изгради нов,самоучи се на база на това как караш.
-
- Мнения: 2658
- Регистриран: 21 февруари 2011
- Репутация: 51
- Автомобил: IS 200
- Местоположение: София
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
И как си го представяш през няколко дни аз да си настройвам цялата медия примерно? Тази глупост да я направиш веднъж в годината може,ама.....
- Tin4ou
- Мнения: 3343
- Регистриран: 01 декемрви 2009
- Репутация: 190
- Автомобил: RX 450h
- Местоположение: Норвегия
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Може би има комбинация с 1 или два бушона които рестартират компютъра и така няма да си губиш настройките на радиото и другите неща. И въпреки всичко ми се струва малко излишна и дразнеща гимнастика.
-
- Мнения: 2658
- Регистриран: 21 февруари 2011
- Репутация: 51
- Автомобил: IS 200
- Местоположение: София
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
Ael написа:Може би има комбинация с 1 или два бушона които рестартират компютъра и така няма да си губиш настройките на радиото и другите неща. И въпреки всичко ми се струва малко излишна и дразнеща гимнастика.
колегата пише че разкача акумулатора за през ноща....
Re: Премахване на DPF на IS 220d в България!
малко да се върнем към темата, какво стана с премахването на DPF на колегата Dimitrov?
Върни се в “Lexus IS250 / IS220d / IS200d / IS350 / IS250C / IS-F - Gen 2”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост