Тази тема става все по-безсмислена, говорим за RХ450, след малко се намесва в цитати RX400h, двата автомобила нямат нищо общо освен марката и буквите, а за разхода да не говорим...
ето братушките са си го написали, ясно и точно: https://auto.ru/catalog/cars/lexus/rx/4 ... 5_4829190/
https://auto.ru/catalog/cars/lexus/rx/2 ... 3_2307461/
sssaaa, не знам кой и какво лъже, имах седмица с ходене София-Русе, при което на връщане по Хемус и изкачванията изпреварвах където можех, поддържах 140, на моменти 160км/ч преди малко заредих защото минах 493км. след последното ми пълнене, по борд показваше 8.8/100, а пистолета на колонката изключи на 42л. Представям си ако карам нов RX с пълен капацитет на батерията какъв разход бих постигнал.
А въпросната северна тангента ми е постоянен маршрут там пускам борд компютъра на 130 и разхода висок-нисък без вкл.еко режим клоня към 7,5/100.
Пак ще се повторя, автомобила, който сте шофирал или е бил технически неизправен, или сте му държали педала на газта до ламарината.
Изглежда сте си фен на немска марка и сте объркали форума, каквито и клипове и снимки да Ви се дадат, нали сте тествали, видели сте и сте се убедили сам в нещо, което явно Ви е било достатъчно и тук мненията няма как да бъдат зачетени от Вас, от собственици на точно този модел автомобили.
А що се отнася до GS450h отново сравнението няма как да бъде направено, тъй като автомобила е само на задно, съвсем разично поведение има на пътя тавана те притиска, чувството е, че седиш на земята, таблото те подпира от всякъде и т.н. въпрос на вкус.
Сигурен съм, че след като сте седнал в RX няма да останете очарован от GS-a макар и с повече екстри и малко по красиво табло да е той. А ако е и F-спорт изпълнение, съвсем нямат база за сравнение, дори и като поддръжка са доста различни.
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Модератор: Lexus
-
- Мнения: 385
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
На ти еквивалентен дизелов SUV от топ дойче маркен:
https://assets.adac.de/image/upload/Aut ... TRONIC.pdf
Същият двигател като при s350d (om642), във SUV.
Avg 8.4 / Urban 7.1 / Extra-urban 9.0 / Autobahn 10.0 (l/100km) - дизел.
Нека да видим и plugin вариантът:
https://assets.adac.de/image/upload/Aut ... TRONIC.pdf
След изчерпване на чисто електрическият резерв (т.е. като rx450h):
Avg 8.1 / Urban 6.5 / Extra-urban 7.7 / Autobahn 10.0 (l/100km) - дизел.
И сега RX:
https://assets.adac.de/image/upload/Aut ... WD_CVT.pdf
Avg 7.6 / Urban 3.8 / Extra-urban 7.2 / Autobahn 10.0 (l/100km) - бензин.
Отиваш на съответните статии на Verbrauch/CO2, четеш, гледаш да не се изложиш със коментарите.
Много ми е интересно как си докарал 9.4/100 със 80км/ч със RX450h при положение, че аз със 3rd gen GS450h (не-atkinson бензин, 20-30% повече разход от 4th gen GS) докарах същият разход със постоянни 140+ по GPS (10.2/100 със 150 пак по GPS). Това със 203км магистрала на темпомат (155) от общо 217км пътуване (включващо градско и селско), напрактика без трафик по магистралата, средна по борд 134 отиване / 139 връщане. Външна 30+ градуса лятото, вътрешна 21, pilot sport 4 и там всякакви други не най-най-"еко" неща. При такива условия вече (там постоянно над 140) мога да си представя 14/100 от RX или X5 или GLE или какъвто и ще да е подобен клас SUV - нещо общо със това как се увеличава ефектът от въздушното съпротивление.
Обратно на въпросът защо гледаме RX като заместител на S-class. Всъщност обратно на въпросът защо сравняваме S-class със каквото и да е друго освен A8/7-er/LS/подобни.
Чисто извънградско със 80 - доста коли се доближават. Corolla 1.8/2.0 hybrid, Yaris hybrid, новият Prius, разни подобни (включително и почти всеки малък дизел). S-ката - малко ми се струва фантастично.
Днес (така де, вчера) към 13:00 след обяд посока северозапад, сребърен RX?
https://assets.adac.de/image/upload/Aut ... TRONIC.pdf
Същият двигател като при s350d (om642), във SUV.
Avg 8.4 / Urban 7.1 / Extra-urban 9.0 / Autobahn 10.0 (l/100km) - дизел.
Нека да видим и plugin вариантът:
https://assets.adac.de/image/upload/Aut ... TRONIC.pdf
След изчерпване на чисто електрическият резерв (т.е. като rx450h):
Avg 8.1 / Urban 6.5 / Extra-urban 7.7 / Autobahn 10.0 (l/100km) - дизел.
И сега RX:
https://assets.adac.de/image/upload/Aut ... WD_CVT.pdf
Avg 7.6 / Urban 3.8 / Extra-urban 7.2 / Autobahn 10.0 (l/100km) - бензин.
Отиваш на съответните статии на Verbrauch/CO2, четеш, гледаш да не се изложиш със коментарите.
Много ми е интересно как си докарал 9.4/100 със 80км/ч със RX450h при положение, че аз със 3rd gen GS450h (не-atkinson бензин, 20-30% повече разход от 4th gen GS) докарах същият разход със постоянни 140+ по GPS (10.2/100 със 150 пак по GPS). Това със 203км магистрала на темпомат (155) от общо 217км пътуване (включващо градско и селско), напрактика без трафик по магистралата, средна по борд 134 отиване / 139 връщане. Външна 30+ градуса лятото, вътрешна 21, pilot sport 4 и там всякакви други не най-най-"еко" неща. При такива условия вече (там постоянно над 140) мога да си представя 14/100 от RX или X5 или GLE или какъвто и ще да е подобен клас SUV - нещо общо със това как се увеличава ефектът от въздушното съпротивление.
Обратно на въпросът защо гледаме RX като заместител на S-class. Всъщност обратно на въпросът защо сравняваме S-class със каквото и да е друго освен A8/7-er/LS/подобни.
stanleybg написа:3/100 и скутер трудно ще гори а ти пишеш за 2 тона автомобил.
Чисто извънградско със 80 - доста коли се доближават. Corolla 1.8/2.0 hybrid, Yaris hybrid, новият Prius, разни подобни (включително и почти всеки малък дизел). S-ката - малко ми се струва фантастично.
Codename написа:А въпросната северна тангента ми е постоянен маршрут там пускам борд компютъра на 130 и разхода висок-нисък без вкл.еко режим клоня към 7,5/100.
Днес (така де, вчера) към 13:00 след обяд посока северозапад, сребърен RX?
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Lwerewolf, не тъмно сива перла, сутрешните часове пилотирам ниско там. Предполагам с Вас дискутирахме Dr.Prius app, интересно ми е с кой модел кан устройство мога да го подкарам да замеря капацитета на хибридната система ?
И понеже никой не е споделял подобна снимка от борд компютъра:
Е няма как да харчи 10... Цикъла е вчера след зареждане изминати 48км и тази сутрин скалата показва къде мотора се подгрява отново. След това настъпва покой.
П.П. извинявам се не споделих какво значи графиката за феновете на различните марки. Всяка скала показва количеството впръскано гориво за всяка минута работа на мотора, а където няма стълб съм се придвижвал само на електричество. А там където се вижда Е е имало рекуперация. Надявам се да съм го обяснил разбираемо.
И понеже никой не е споделял подобна снимка от борд компютъра:
Е няма как да харчи 10... Цикъла е вчера след зареждане изминати 48км и тази сутрин скалата показва къде мотора се подгрява отново. След това настъпва покой.
П.П. извинявам се не споделих какво значи графиката за феновете на различните марки. Всяка скала показва количеството впръскано гориво за всяка минута работа на мотора, а където няма стълб съм се придвижвал само на електричество. А там където се вижда Е е имало рекуперация. Надявам се да съм го обяснил разбираемо.
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
stanleybg написа:Не знам за мерцедеса ,но дизел и бензин не се сравняват. И разход 3/100 лека нощ. Чисто нов дизел 1.6 да си вземеш 3/100 няма да видиш освен понадолнище. 3/100 и скутер трудно ще гори а ти пишеш за 2 тона автомобил. Основната разлика в марките и бричката ги каза при ревюто на лексуса. Предният собственик е карал яко немско и му е писнало да налива яко пари и да виси по сервизите. Моят RX350 2007 с 90км извънградско гори 8.4 бензин. И 11 газ.
Щом на 180 км/ч съм на 2000 оборота. Със 100км не карам,но 130-140км/ч 5-6л
Ти ще си дубла с джугана.
Ако на бричката му вярваш на глупостите където ръси си е твоя лична воля.
Със 120=130км 11/100 с повече от 130 км максимум 12л
С колкото и да я караш,повече от 12 литра на горе на качва .
А онзи си е купил Лексъс за даму излезе по евтино поддръжката и нищо повече.
А тези които плюват дизелите са в голяма грешка,защото има бензинови коли с Евро 5 и надолу,а дизели от 6 нагоре с букви от аз-буката
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Codename написа:Lwerewolf, не тъмно сива перла, сутрешните часове пилотирам ниско там. Предполагам с Вас дискутирахме Dr.Prius app, интересно ми е с кой модел кан устройство мога да го подкарам да замеря капацитета на хибридната система ?
И понеже никой не е споделял подобна снимка от борд компютъра:
IMG_20230511_123943.jpg
Е няма как да харчи 10... Цикъла е вчера след зареждане изминати 48км и тази сутрин скалата показва къде мотора се подгрява отново. След това настъпва покой.
П.П. извинявам се не споделих какво значи графиката за феновете на различните марки. Всяка скала показва количеството впръскано гориво за всяка минута работа на мотора, а където няма стълб съм се придвижвал само на електричество. А там където се вижда Е е имало рекуперация. Надявам се да съм го обяснил разбираемо.
А това в светло синъо какво значи? 30л ли
-
- Мнения: 385
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
sssaaa написа:Щом на 180 км/ч съм на 2000 оборота.
И какво се опитваш да кажеш със това?
sssaaa написа:Със 100км не карам,но 130-140км/ч 5-6л
Нали беше 3.9 и некви подобни?
Впрочем като пускаш някакви картинки не е лошо да обобщиш че са от случайно клипче в тубата. Що не каза, че харчи и 2.7/100 със 95kph?
sssaaa написа:Ти ще си дубла с джугана.
По този случай - що не кажеш със мерджан джугана как ще е? Пуснах едни сравнения вчера, ама нещо си мълчиш по тая тема. Сигурно продължаваш да смяташ, че правилното сравнение на RX (SUV) е със S-Class (Limo). Може и да е нещо друго, де да знам.
sssaaa написа:Ако на бричката му вярваш на глупостите където ръси си е твоя лична воля.
т.е. във контекстът на цитираното от теб - смяташ, че Lexus като цяло са по-трошливи или?
sssaaa написа:А онзи си е купил Лексъс за даму излезе по евтино поддръжката и нищо повече.
Викаш само да сипваш и да караш не е баровско. Не е забавно нещо да не протече, нещо да не се запуши, нещо да не трябва да се разглоби половината двигател за да стигнеш до него.
Може и просто някой да си е взел Lex щото конкретно повече го е кефел конкретният модел, ама де да знам - хибридът си е гъдел. Всякакви хора със всякакви възможности и всякакви бюджети.
sssaaa написа:А тези които плюват дизелите са в голяма грешка,защото има бензинови коли с Евро 5 и надолу,а дизели от 6 нагоре с букви от аз-буката
Странно защо по разни места бензините ги пускат и без да са евро 6 със разни букви от "аз-буката". И все пак си е друго да ти трябва low & high pressure EGR + DOC + DPF + SCR + LNT (мда, всичко заедно) за да можеш наистина да покриеш стандартите.
- Akima
- Мнения: 1878
- Регистриран: 15 септември 2015
- Репутация: 746
- Автомобил: Друга марка
- Местоположение: Варна
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Търпеливо наблюдавам...
Имах един съсед в "баровски" квартал на Варна без канализация.
Беше си препълнил септичната яма - звъня му:
- Ямата ти прелива - целият ти двор ще стане в л@йна.
Отговор:
- Знам, но чакам да натори доматите и звъня да я чистят.
Та й тук аналогичен случай.
Имах един съсед в "баровски" квартал на Варна без канализация.
Беше си препълнил септичната яма - звъня му:
- Ямата ти прелива - целият ти двор ще стане в л@йна.
Отговор:
- Знам, но чакам да натори доматите и звъня да я чистят.
Та й тук аналогичен случай.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Отдавна гледам на темата като на спор с тотален профан, все си викам, че ще започне, ама не увира за съжаление. Приказки без никакво покритие, а след няколко ютуб видеа много коли се научават да харчат по 3-4л/100
Akima, много добро изказване, поне форума в раздела за RX има малко раздвижване, че е много скучно, нищо не се чупи, никой не се оплаква...
Lwerewolf подмина ми въпроса
Akima, много добро изказване, поне форума в раздела за RX има малко раздвижване, че е много скучно, нищо не се чупи, никой не се оплаква...
Lwerewolf подмина ми въпроса
-
- Мнения: 385
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
На въпросът - каквото са писали, имат си supported/recommended adapters. Ползвам obdlink mx.
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Ето тест на точно такъв модел Rx450H 2018год направен от мен.
Пробег 200км със скорост до 120км/ч(на моменти). -7литра среден разход.
При темпо 140-150км/ч около 9.5-10литра.
Пробег 200км със скорост до 120км/ч(на моменти). -7литра среден разход.
При темпо 140-150км/ч около 9.5-10литра.
-
- Мнения: 359
- Регистриран: 07 юни 2015
- Репутация: 81
- Автомобил: RX 450h
- Местоположение: София
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
pepur написа:Source of the post Ето тест на точно такъв модел Rx450H 2018год направен от мен.
Пробег 200км със скорост до 120км/ч(на моменти). -7литра среден разход.
Петре, з@еви, мерцедеса харчи 3.5/100 нафта, ти си тръгнал да се пънеш с някакви лексуси.....че и на бензин!
RX450h 2013
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Г-н sssaaa,
С най-голямо уважение искам да ви помоля нещо : Карайте си спокойно S-class-aта ( може с вода,керосин,ток,бензин или дизел ). На всички тука ни е "Ясно", че ние тука хората ползващи марката Lexus, няма как да ви убедим в нещо което вие не желаете да бъдете убеден. Пожелавам ви Мерцедеса ви не 5 литра , а 2 да гори с 150-160км/ч на магистрала, аеродинамичен тунел или вакумна тръба.
Бъдете здрав и щастлив за това, че не карате Лексус. Тази тема може да я развиете в Форума на Мерцедес там ще се изкефят много
Поздрави
Един доволен шофьор на Lexus !
П.П. До админите, ако сметнете за добре заключете темата и може да пратите бутона за регистрация за форума на Мерцедес на господина, понеже хейтъри няма смисъл да се толерират.
С най-голямо уважение искам да ви помоля нещо : Карайте си спокойно S-class-aта ( може с вода,керосин,ток,бензин или дизел ). На всички тука ни е "Ясно", че ние тука хората ползващи марката Lexus, няма как да ви убедим в нещо което вие не желаете да бъдете убеден. Пожелавам ви Мерцедеса ви не 5 литра , а 2 да гори с 150-160км/ч на магистрала, аеродинамичен тунел или вакумна тръба.
Бъдете здрав и щастлив за това, че не карате Лексус. Тази тема може да я развиете в Форума на Мерцедес там ще се изкефят много
Поздрави
Един доволен шофьор на Lexus !
П.П. До админите, ако сметнете за добре заключете темата и може да пратите бутона за регистрация за форума на Мерцедес на господина, понеже хейтъри няма смисъл да се толерират.
-
- Мнения: 359
- Регистриран: 07 юни 2015
- Репутация: 81
- Автомобил: RX 450h
- Местоположение: София
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
По негово желание да говорим и да пита някои въпроси, говорихме и му обяснних в общи линии всичко, което и колегите в тази тема, плюс някой други подробности относно самите автомобили, разход, стил на каране, доста подробна информация (поддръжка, цени, консумативи и т.н.).
Колегата sssaaa сам каза, че е разговарял с близки и познати, живеещи на различни места по планетата (щатите, канада и не помня кои още няколко държави), където всички масово карали Lexus и той бил провокиран да проучи марката, защото каза, цитирам: "преди не ги бях чувал". Почвам да си мисля, че на тези много места, където масово карат Lexus, са се объркали нещо.
Та мисля, че s-класата е правилния избор за него.
Колегата sssaaa сам каза, че е разговарял с близки и познати, живеещи на различни места по планетата (щатите, канада и не помня кои още няколко държави), където всички масово карали Lexus и той бил провокиран да проучи марката, защото каза, цитирам: "преди не ги бях чувал". Почвам да си мисля, че на тези много места, където масово карат Lexus, са се объркали нещо.
Та мисля, че s-класата е правилния избор за него.
RX450h 2013
-
- Мнения: 385
- Регистриран: 21 януари 2019
- Репутация: 73
- Автомобил: GS 450h
- Местоположение: София
Пробно шофиране на LEXUS RX450h
Ми реално ако търси еквивалент на w222 s350d/s400d - няма. Старият LS (XF4) донякъде. Новият LS... да речем, че изгони старите клиенти.
RX-ът единствено може да се псува, че новият мина на 2.4t + 6at.
RX-ът единствено може да се псува, че новият мина на 2.4t + 6at.
Върни се в “Lexus RX 350 / RX 400h / RX 450h”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост